Saturday, June 28, 2008

Õlletest nr.124 BITBURGER



Kuupäev: 28.06.08                                                                                              
Õlu: Bitburger
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,8%
kogus: 0,33
Punkte: 7,25


Ahti: Kõigepealt ma alustan sellega, et kunagi ma tegin reegli, et mul autos õlut ei jooda ja suitsu ei tehta. Aga teine asi on see, et see on jälle uus koht. Me pole sõiduajal autos testinud. Ja tegemist on meil Bitburger'iga. Mis maa se üldse on, Deuchland vist. Oliver Bierhoff on sponsor. Mis nimi see on Bierhoff, kõva nimi, tahaks endale ka siukest nime. Eesti keeles oleks Bierhoff Õlusalu. Maitseme siis õlut ka, pikajutu mehed me ei ole. Viimasel ajal oleme suht mõrkjate õllede otsa sattunud tegelikult. Üks oli ka, ta oli selline mõrkjas aga samal ajal tegi suu paksuks nagu oleks suu vahtu täis. See on samasugune. Ma arvan, et see on siuke õlu, mida juuakse lipupäeval aint. Tegime oma testi ajaloos testi vahele väikse pausi, ühe õlle puhul aga kuna me saime selle eest 13.50, siis see tasus ennast ära. Ei tea, kas meil on nüüd uus tsükkel, et viimased õlled on kõik need head õlled, mõrkjad õlled ja kõik mulle meeldivad enamvähem, ma kardan, et tuleb jälle kõrge hinne. Mulle see õlu meeldib. 8/10

Ivo: Meil on hästi palju mõrudaid õllesid viimasel ajal olnud. Osad mulle on meeldinud, osad mulle ei ole eriti meeldinud. See on niuke tavaline Saksa õlu, natuke mõrkjam kui tavaline Saksa õlu. Minujaoks natuke mõru. Mulle tavaliselt mõru õlu meeldib aga see on natuke liiga minujaoks. Aga muidu on hea. Sakasa õlledele ma olen üldse palju punkte andnud. Tahtsin öelda, et see minu testi lõpp on avalik-õiguslik, mul on Kärdla linnavolikogu luba. Aga Bitburger, tahaks rõhutada 1817, mis ei ole teab mis vana nüüd. Ta on niuke jah suht koht aga natuke mõru minu jaoks. 6,5/10




No comments:

Post a Comment