Friday, June 27, 2008

Õlletest nr.121 LITOVEL CLASSIC



Kuupäev: 27.06.08                                                                                    
Õlu: Litovel Classic
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,2%
kogus: 0,5
Punkte: 7,5


Ahti: Czech. Tsehhi õlu. Peaks mainima Peter Czech'i lõhn on küll. Mingi kusehais käib üle. Kangesti nisuõlle lõhn. Ei tohiks olla nisu ju. Svetle pivo, mis asi see on. Taga pole silti, ühel pool ainult. Tüüpiline Tsehhi õlu. Niuke mõrkjas ja kibekas ja samas käib see omamoodi tsehhikas üle. Väike kusehais. Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis enamus Tsehhi õllesid me oleme testinud soojalt. Et tegelikult mulle nagu täitsa meeldib. 8/10

Ivo: Nii ma proovin siis Litovel Classic'ut. Minuarust see on küll mõrudam kõvasti. Ei ole midagi paha küll öelda. Esimese lonksuga on väga raske mingit järeldust teha. Muidu on täitsa hea. Pudel on premiumil ilusam, mulle ei meeldi see oranz värv. Ehtne mõru õlu. Mõrudaid õllesid ma olen joond mingi 2-3 tükki, mis on samasuguse maitsega. Ta on suht hea õlu. Ta mängib oma koha välja mõrudate õllede seas. Hea mõru õlu on. 7/10





No comments:

Post a Comment