Wednesday, June 11, 2008

Õlletest nr.119 LITOVEL PREMIUM



Kuupäev: 11.06.08                                                                                                        
Õlu: Litovel Premium
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,5


Ahti: Panen siin väikest 5 vollist õltsi omale naha vahele. Jälle Tsehhikas. Sarnane Classicule suhteliselt. Classic oli natuke mõrkjam mu meelest. See on natukene mahedam. Ma pean selle ära mainima, ma vihkan kajakaid. Ta on nõksukese soe, ta on pagassis kuigipalju soojaks läinud. Aga noh, mis ma oskan öelda, et nõksu külmem oleks, ta meeldiks mulle päris palju. Selles mõttes, et ta on maitse poolest väga hea aga samas ta on hästi tavaline, et midagi erilist temas nüüd küll ei ole. Tähendab ta pole maitsev iseenesest aga selles suhtes, et ta nii tavaline on. Täiesti tavaline. Siukesi õllesid ma arvan on hästi palju. 6,5/10

Ivo: Pudel on niuke päris ilus. Pärast näitan sulle auhindasid. Vaata enamus õlledel on mündid, ühel olid karikad, siin on ordenid ja vapid. Kuulsuse maitse küljes. Lõhn on küll päris hea. Tüüpiline Tsehhi õllemaitse, niuksed omamoodi, niuksed natuke kibekad. Ma ei saaks öelda, et ta paha oleks. Täitsa mõnus, mulle meeldib. Tegelikult ta on üle keskmise vihakas, ma ütleks. Samas ta on hea, hästi võtab janu ära. Tahtsin öelda, et 5,0, mõnus kraad. Noh, kestab jaanuarini tohib juua. Pudel on täitsa kihvt. Kui sildist rääkida, siis silt on täitsa ilus. Aga maitse jah, mulle täitsa meeldib, osad vihakad õlled mulle ei meeldi. See on mõnus, võtab janu ära. 8/10

Silver: Tummine. Kurat ei ole väga vigagi. Seltskonnas kannatab juua küll. Puid ei lõhuks sellega, lõhkumine jääb katki. 5/10




No comments:

Post a Comment