Friday, June 27, 2008

Õlletest nr.122 ROYAL EXPORT



Kuupäev: 27.06.08                                                                      
Õlu: Royal Export
Tootja: Taani
Kangus: 5,6%
kogus: 0,33
Punkte: 6,75


Ahti: Tervist, teeme siis sadamas väikese testi, mis on Rohuküla jah. Selle õllega kui sa mulle andsid, tuli mul üks asi meelde, piiritus. Kunagi oli Royali piiritus. Loodame, et siin viina maitset küljes pole. Royal tähendab "kuninglik" või midagi siukest. Soojaks on läind. Võtan teise lonksu veel. Esimene lonks tundus suht maitsetu aga teine väga mitte hea maitsega. Ma ei oskagi öelda midagi selle kohta. Ta on siuke teistsugune, mitte teistsugune, vaid võttis sõnatuks. Tegelt ütleme nii, et ma olen hullemat sooja õlut saanud. Öeldakse küll, et soe õlu pole üldse õlu aga soojal õllel ja soojal õllel on ka vahe. Mõni soe õlu on ikka tõesti väga kusi aga mõnda sooja õlut annab isegi enamvähem lürpida. Siuke vahepealne järelmaik jääb päris pikaks ajaks. Soe muudab seda hinnet, ma ei saa talle anda kaheksat punkti, mis siis, et ta soe on. See ei ole vabandus. 5,5/10

Ivo: Mul on see suht tuttav, ma olen seda joond mingi poolteist kasti ära, ei tegelt kohe saab 2 kasti, 8 purki on järgi. Külmana oli päris hea. Soojana ta on pask kindlasti jah. Ma olen ka alati pannud purgid külma kui olen võtnud. Ma ei tea, mulle suht meeldib. Aga jah, iseenesest on väga mage välimus onju, niuke sinine ja royal ja mingi export. Viimaste Väntade kõige kiirem test ma kujutan ette. Tal on niuke omamoodi mekk ikka küljes. Külmana tahaks seda proovida, niimoodi täitsa külmkapist võetuna. Punkte pannakse ikka kui sa oled seda õlut enne joond, siis mitte selle viimase lonksu järgi, vaid sa ikka tead, et hea õlu. Aga noh ma olen seda nagu enne joond ja mulle ta täitsa meeldib. 8/10




No comments:

Post a Comment