Sunday, June 29, 2008

Õlletest nr.125 TITANIC STOUT


Kuupäev: 29.06.08                                                                                        
Õlu: Titanic Stout
Tootja: Inglismaa
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 6,5


Ahti: Titanic Stout, tume, 4,5. Tumeda õlle lõhn on küll. Karamellikat oleks juures või midagi. Mul on räige põiekas ka. Mis ma oskan öelda, ei ole nagu mõru, vaid tummine ja nagu tõrvane. Iseenesest maitse küll väga kehv ei ole. Päris mõnus maitse on. Pudel on küll vägeva kujuga, mulle meeldib. Januga läheb päris hästi kuigi noh lõpp vajus ära tegelikult. Ütleme nii, et ta ei ole väga hull aga need Kilkenny ja teised tumedad meeldisid nagu natuke rohkem, need olid nagu konkreetselt tumedad. 6/10

Ivo: Oh sa kui kõvasti on kork kinni. See on sellepärast kindlasti, et kallis aroom raisku ei läheks. Vaata vaht on juba tummine. Mul oli natuke liiva siin vahel. Aga jah, ma kujtan ette, et maailmas 99,9% inimestest kui ütled Titanic, siis tuleb kohe laev meelde. Tegelt vist tähendab hiiglaslik või midagi inglise keeles. Kohvi uba nagu näriks või lutsutaks, niuke maitse on. Ta ei ole kibe ega mõru ega midagi, lihtsalt niuke. Janu võtab ära küll kahe lonksuga. Aga lahe, Titanicu 4 korstent, ma usun, et on. Päris hea, ütleks selle kohta. Minu arust nagu Puls Tume Lager'iga ei anna võrrelda, see on mul üks lemmikumaid õllesid. Ta on ikka parem kui mingi suvaline tume õlu. Midagi tal viga küll ei ole ausaltäeldes. Pudeli eest annaks juba punkti kindlasti. 7/10


No comments:

Post a Comment