Saturday, June 28, 2008

Õlletest nr.123 WIRU PREMIUM



Kuupäev: 28.06.08                                                                                                                    
Õlu: Wiru Premium
Tootja: Eesti
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 7,0


Ahti: Wiru Premium eripruul 2008. Meistrid pruulivad, asjatundjad joovad, õige. Ma nüüd ei tea, kas see on meistrite pruulimine, sest Wiru ei ole minumeelest nüüd päris suur meister õlletegemises aga vähemalt asjatundjad on küll need, kes joovad. 2008 suveks valmistatud eripruul. Näe vaata kui täpne, serveerimis temperatuur 6-8 kraadi. Täpne peab olema. Nojah, tavaline õllelõhn on. Suus käib mingi maitse üle, ei saa aru, mis on õllemaitse, mis oli enne juba suus. Ma ei tea, mis see on, pudrujäägid vist. Hästi siuke, lubaks nagu teravust ja värki, võtad suhu, tuleb nagu gaas üles ja värki, et võiks nagu olla mingi kuradi terav mekk. Aga võtad suhu, ootad natukene ja ei tulegi midagi. Siuke tavaline pehme maitse. Aga see ei ole paha iseenesest. Mulle täitsa meeldib. Minumeelest see on Wiru kõige õnnestunum asi, sest Wiru teised õlled on ikka suht solgid old. Ei saaks öelda, et sellele õllele oleks halba asja küll külge öelda. Kuna ma pole mingi eriline A. Le Coq Premium'i fänn, siis mina näiteks ei näe pointi, miks Premium sellest parem on. Mõnus selline hommikul vaikselt võtad, mulle täitsa meeldib. Ta maksis ka mingi 11.-, ma arvan, et ma hakkan seda päris tihti ostma. 8/10

Ivo: Miks see pudel peab must olema siit äärest. Ta on noor õlu, 2008. Hele kvaliteetõlu, 4,8. Hea õlle seltsis on õlu toredam, päris õige lause. Natuke meenutab pilkut, niuke mahe. Tundub niukse lihtsa premiumina, et laseme välja selle suve õlle, kiiresti lettidele ja müüki. Pigem ta on hea hommikuse õllena kui näiteks Titanic Stout. Tundub selline päris hea aga tal on kõrvalmaitse. Ma ütleks, et see on Wiru õlle maitse. Minuarust on ta nendest Wirudest, mida me joond siiamaani oleme, kõige parem. Kui aus olla, siis mulle ei meeldi kumbki neist eriti, ei A. Le Coq Premium ega see Wiru Premium. Siin on midagi sellist, mis mulle ei meeldi. Ta on joodav. Lause on hea, meistrid pruulivad, asjatundjad joovad. 6/10




No comments:

Post a Comment