Tuesday, July 1, 2008

Õlletest nr.130 KRUSOVICE DARK



Kuupäev: 01.07.08                                                                                                   
Õlu: Krusovice Dark
Tootja: Tsehhi
Kangus: 3,8%
kogus: 0,5
Punkte: 4,75


Ahti: T*ra seda paberit siia vaja on, p***i küll. Olgem eestlased, kuid saagem eurooplasteks. Ai jah 3,8-ne õlle, see on kõige lahjem õlu, mis me Eestist ostnud oleme. Rootsist ma ostsin sixpacki 2,8-st, panin kõik kuus tükki korraga ära ja ma olin täitsa kaine, mitte midagi aru ei saand. Ma ei tea, kas ma olen oma maitsemeele ära joonud aga see jälle ei ütle mulle eriti midagi. Tundub justkui, et mida rohkem nulli poole see kraad läheb, seda sitemaks õlu läheb. Niuke väike tumeda õlle mekk on juures aga samas, mina ei tea. Võibolla mul maitsemeel ei ole praegu ka adekvaatne nagu õigesti hindama aga midagi head ma siin küll ei leidnud. Pudel on ka hästi pruun muidugi. Ma arvan, et see ei ole väga hea tume õlu tegelikult. Tavaliselt tume õlu on ikka nõksu kangem aga, et tume õlu on 3,8 kraadi, see juba näitab, et midagi on siin retseptiga nihu läind ma arvan. Ei sümpatiseeri see õlu mingil moel tegelikult. 1891 Prahas. Kusjuures see on siuke Tsehhi õlu, mis minumeelest ei meenuta mulle Tsehhi õlut nii palju, sest tegelt ta on sitt, olgem ausad. 4/10

Ivo: Jällegi paberi üritus number 2. T*ra see liim siin peab olema. On ta siis nagu väga tume vä. Terav serv on kaelal. Algus nagu tuletas seda eilset mootoriõli meelde aga kui alla neelad, läheb juba teiseks. Ei ole päris see. Aga see oleks nagu lahtund Engine Oil kui korki peal pole. Ta on huvitav pudel aga miks seda paberit vaja on. 5,5/10




No comments:

Post a Comment