Saturday, July 5, 2008

Õlletest nr.137 BIRRA MENABREA



Kuupäev: 05.07.08                                                                 
Õlu: Birra Menabrea
Tootja: Itaalia
Kangus: 4,8%
kogus: 0,33
Punkte: 7,5


Ahti: Ühte Birra Moretti't proovisime, see oli päris hea. Ei ole paha. Ma ei tea, mulle täitsa meeldib. Mõnus, ta ei ole liiga gaasiline ja liiga mahe. Natuke mõrkjas. Päris mõnus on. Hakka või mõtlema, et Itaalia õlled ongi head. Mida põhjapoole läheb, seda mõrkjamaks läheb. Saapa maitse. Itaalia saapa maitse. Ma lõpus võtsin suure lonksu. Lõi suu nagu, täpselt nagu liiga palju on. Peab väikeste lonksudega vaikselt jooma seda. 7,5/10

Ivo: Omaette mekk on küljes, ütleks kohe. Külmalt on iga õlu hea. Ma arvan, et esimene õlu külmana suuremosa õlledest on head. Mis maitse tal on juures. Imelik mekk. Täitsa hea. Tuletab kindlasti mingit õlut meelde aga neid on niipalju joodud, et ei mäleta. Vaata erilisemad jäävad meelde aga niuksed tavalisemad ei jää meelde. Aga ta on üle keskmise joodav õlu. Kõik testid on meil tehtud summeril pooltühjadest topsidest kuna kõik on 0,33. Mulle täitsa meeldib. Itaalia maitse tuleb kohe silmade ette. Mitte, et tunneks seda maitset hästi aga päris huvitav. 7,5/10




No comments:

Post a Comment