Thursday, July 3, 2008

Õlletest nr.133 MÜNCHEN TUME


Kuupäev: 03.07.08                                          
Õlu: München Tume
Tootja: Eesti, Sillamäe
Kangus: 5,6%
kogus: 0,5
Punkte: 6,5


Ahti: München Tume ja 5,6 kraadi. Minujaoks ikka nii uskumatu kui see ka pole, see on Eesti õlu. Sillamäe õlletehas. Ütleme nii, et me eile jõime seda juba ohtralt. Me ei testind, täna alles testime. Käsi väriseb ikka veel. Lõhn mulle ei meeldi. Lõhn on siuke viru õllekas või mingi siuke imelik. Pole viga. Ta ei tundu olevat 5,6 kraadi, tundub niuke 4 kraadine pilku rohkem. Kas seda München'it siis poest ei ole saada või. Seda on raudselt saada ainult kuskilt Sillamäelt. Täna ma saan aru, et eile mul see maitsemeel ei olnud see õige. Eile ma ei tundnud siukest imelikku kõrval mekki aga täna ma tunnen seda nagu päris hästi. Eile mulle meeldis see õlu rohkem kui täna, ma ei tea miks. Samas iseenesest ta ei ole ju paha õlu. 7/10

Ivo: Hea õlu on. Hele oli pask. Mul sadas natuke vihmavett sisse, ma loodan, et maitse ei muutu. Muidu on nagu päris hea. Tal on niuke mahe mekk. Harilikult tume õlu ei ole nii mahe. Väga hea on aga tops-topsi haaval ei jooks. Niuke maitsemise, mekkimise õlu rohkem. Minu arust München nagu üllatas siukse õllega. See oli pask see, mida me jõime Silveriga eelmine summer. See mulle üldse kohe ei meeldind. Aga siis oli vist kahte sorti München heledat, üks oli kangem, teine lahjem. Aga pea parandab ära, mis kõige tähtsam. Päris hea. Aga noh teistele tumedatele õlledele, mida me joond oleme, jääb ikka alla. 6/10


No comments:

Post a Comment