Sunday, July 6, 2008

Õlletest nr.139 MÖNCHSHOF SCHWARTZ



Kuupäev: 06.07.08                                                                                       
Õlu: Mönchshof Schwartz
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,9%
kogus: 0,33
Punkte: 6,5


Ahti: Väga mõnusa ja mõrkja maitsega on. Saad aru, et tume õlu. See on üks vähestest tumedatest õlledest, mida ma võiks mitu topsi juua januga. Mitte, et ma ühe võtan ja rohkem ei taha. Mulle meeldib, täitsa kobe õlu minumeelest. Nii häid tumedaid õllesid ma arvan, et on vähe. 8/10

Silver: Sokolaadi kali. Vahtu on hästi peal. Raske on. Ütlen ausalt, raske on. Kui on masendus, kui murepilved on su peakohal, siis seda õlut viina asemel juua. See on nii raske. 4/10

Ivo: Lõhn on niuke päris kummaline. Eks see ongi, et mida tumedam on õlu, seda tummisem on lõhn. Et kui läbi ei vaata, siis peab olema lõhn ka rämedamate killast. Ei täitsa hea. Midagi hakkab meenutama. Ei tule meelde. Ei ole väga tummine ja alko maitset pole tunda väga. Teravam ja gaasiline. Väga vabalt võib januga ka juua. Mis erinevus on heledal õllel ja tumedal õllel, et see vaht siin nii kaua peal püsib, ma ei saa nagu sellest aru. Guinness'id ja Kilkenny'd, kõigil vaht püsib joomise lõpuni, et ei lähe selliseks kusiseks. Väga hea on. Tahtsin öelda tegelikult seda, et eilne Tanel Padari kontsert oli võimas. 7,5/10






No comments:

Post a Comment