Tuesday, March 4, 2008

Õlletest nr.91 ORIGINAL LITOVEL PREMIUM EXPORT


Kuupäev: 04.03.08                                                                  
Õlu: Original Litovel Premium export
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 5,875


Ahti: See on Tsehhi. Nagu lehmapiim. Niuke mõrkjas ja mõnus. Minuarust see on suht sarnane sellele, mida me Madisega seal Reku emajõe juures testisime. Värvist me rääkisime, purgi põhi on hall aga õlu on niuke punakas. Algul see plekimaitse häiris rohkem. Lõpus hakkas vähem häirima. 6/10

Silver: Hõissa. Oota ma joon veel natuke. Ega palju polegi enam. Tehtud, joodud. Noh vähe kibe oli aga õlu peabki kibe olema. 5/10

Marko: Ei oskagi nagu midagi öelda. Ei midagi halba ei ole aga midagi head ka ei ole. Klaasist võib olla päris hea juua. See plekimaitse on kõige häirivam asi. 6/10

Ivo: Ma pole vist nii mõrkjat Tsehhi õlut joondki veel vist. Ma olen pand Tsehhi õlledest tähele, et maitse on nagu on aga mingi mõrkjas maitse on ühesugune juures kõigil. Mina siin plekki nii väga ei tunne, mind just häirib see niuke, ma ei teagi. Häirib nagu see, et nad on kõik nii ühesugused. On ka sitemaid old tegelikult. 6,5/10



No comments:

Post a Comment