Wednesday, March 26, 2008

Õlletest nr.99 ASAHI



Kuupäev: 26.03.08                                                                                   
Õlu: Asahi Beer
Tootja: Jaapan
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 7,166



Ahti: Soe on. Katsud käega, on soe. Väga hea. Ta on soe aga kui paned lonksu ära, sul tuleb ettekujutus, milline ta külmana on. Isegi soojana on ta siuke suht roogitav. Niuke mõnus, natuke mõrkjas ja vihakas nagu need viimased õlled on olnud. Seda tüüpi jälle. Super Dry, eriti kuiv, super kuiv. Mul on nii nende pisikeste vihade õlledega, et algus on väga hea aga viimased lonksud lähevad ma ei oska öelda, kas läheb liiga vihaks kätte ära või ma ei tea. Eks ta on seisnud ka seal leti peal kes teab kui kaua onju. Ma arvan, et sooja kohta pole üldse vigagi. 7/10

Silver: Noh võtame siis ootamatult tulnud talve terviseks. Noh esimene pauk oli päris hea. Tsehhis tehtud. Võiks vähe suurem pudel olla. Võibolla kunagi tuleb plastmassist kaheliitrine säästu Asahi. 7/10

Ivo: Lõpuks siis meie esimene koridoriõlletestimine, mida me oleme oodanud 50 testi. Täitsa hea maitsega on. Jaapani maitse. Ta on niuke, mõrkjas on küll aga selline omamoodi mõrkjas maitse. Dry, ma saan aru, et veini kohta oskad öelda, kas on kuiv aga, et õlle kohta. Silt on küll siuke, et ei kutsu jooma, väga võõras niuke. Ei aga ei ole sitt. 7,5/10





No comments:

Post a Comment