Tuesday, March 4, 2008

Õlletest nr.92 CARLSBERG BLACK GOLD



Kuupäev: 04.03.08                                                                            
Õlu: Carlsberg Black Gold
Tootja: Taani
Kangus: 5,8%
kogus: 0,33
Punkte: 4,625


Ahti: Tundub, et see õlu ongi musta värvi. Nagu lagrits, lagritsa õlu. Väga huvitav. Ma tahan näha, mis värvi see õlu on. Pettumus. Ma lootsin musta. Carlsberg on ikka puhas leivakas, siin on asi leivast väga kaugel. Pigem on sepiku moodi. Kusjuures alkoholi maitset ei tunne. Nagu mainisin ennem, et 5,8 kraadi ei ole nüüd nii kange, tegelikult volli järgi. Tundub tõesti niimoodi, et järelmaik on juba korralik alkohol noh. Rohelise Carlsberg'iga mina küll mingit seost nii väga ei näe. Tegelt üks sarnasus on, siin on Carlsberg kirjutatud. 4/10

Silver: Kunagi oli samasuguses purgis salaviina müügil ja luukere pilt oli siin. See on õlu mõtlevale mehele. See on parem kui eelmine. Tühi. 6/10
Marko: Ma arvan, et tõrv on sees. Siin on tegu leivataignaga, et ta on seal ahjus seisnud. Ma olen kõik punktid enne Ahti hinnangut välja mõtelnud, te saate sellest aru eks. Kolme ma mõtlesin oleks nagu patt panna, et ta tegelt nii halb ei ole ja viis on juba selline keskmik, keskmik ta ei ole. 3,5/10

Ivo: Äkki see on õige Carlsberg'i tünnipesu vesi. Tuletab natuke küll Carlsberg'i meelde aga mingi tugevam versioon lihtsalt. Nendel export õlledel ongi mingi see süsteem, et pannakse alkot juurde. Et kui soomlane kasti koju veab, siis ta laevas hakkab seda juba jooma, et siis põhimõtteliselt kojusõitu ei mäleta. Aga ma ei tea, algus on paljulubav minumeelest. Võibolla see õlu ongi tehtud, et meilt nagu paremad punktid saada. Ma arvan ka, et kui see on ikka Carlsberg'i tehase tehtud, nii nagu väidavad, siis see on rohkem negatiivne kui positiivne selle õllemargi juures. 5/10



No comments:

Post a Comment