Wednesday, March 26, 2008

Õlletest nr.100 GAMBRINUS PREMIUM



Kuupäev: 26.03.08                                                                                                            
Õlu: Gambrinus Premium
Tootja: Tsehhi
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 7,166



Ahti: Esimene asi, tü*a paber. Aga samas, ta tuli nii kergelt ära. Panid näpu vastu, tuli kergelt ära. Sellepärast müts maha aga no ikkagi kurat. Miks ma pean nokkima, ma hakkan kohe jooma selle küljest. 5 kraadi. Lõhn on nagu lahjem lõhn kui eelmisel. Tunnen juba lõhna, lõhn on juba soe. Kas Gambrinus pold mingi maitseaine ka vä. Nagu olekski mingeid maitseaineid juurde pandud. Oh, järelvalve muutub, mis järelvalve, järelmaitse muutub räigelt. Alguses oli nagu siuke imelik pasa maitse ja nüüd lõpupoole läheb siukseks mõnusamaks kibekamaks siukseks. Jaa. Aga samas mulle nagu, ok see paber on sitasti aga päris ilus on see ju. Aastal 1869. No mis veel oli sellel aastal Eesti Vabariigis? 1. Üldlaulupidu oli. Kusjuures ma polegi veel näinud õlut, mis oleks ebatraditsiooniline lager, kõik ongi traditsioonilised õlled. Ei noh ikkagi Eesti 1. Üldlaulupeo auks tehtud õlu, et Gambrinus tähendabki ladina keeles laulupidu. 7/10

Silver: Seesamune puulõhkumise õlu jälle. Nojah eks ma katsu siis tasemel olla, kolmveerand on järgi veel. Ei ole kerge. Väga chill. See on siuke härrasmeeste õlu ütleme nii. Aga hea on ta küll. 7/10

Ivo: Gambrinusel oli televiisoris õudsalt palju reklaame vahepeal mäletad. Enamusel õllel on 5 kraadi. Kui täpselt ei teata, palju tünnis kraade on, siis pannakse 5.. Miks see paber siin on, see on liimine ka veel pealegi. Täitsa ok. Tubli pooleliitrine mehemürakas. Ürtidega, on ürtide lõhn ju. Kui see on traditsiooniline lager, siis milline see teine on. Tahaks värvi näha, minuarust on natuke niuke pruunikam. Tundub juba niuke kerge tume õlle lõhn, mitte lõhn, vaid tume õlle maitse. Aa, unustasin ütlemata, see on 100. õlu. Mõrkjas tumeda õlle maitse, mis on tegelikult väga hea. Ma ei tea, mulle jättis parema mulje kui Asahi. Mingi ürt on siin sees. Täpselt ei oska nimetada aga äkki on peotäis tilli. 7,5/10




No comments:

Post a Comment