Tuesday, March 11, 2008

Õlletest nr.94 CARLING


Kuupäev: 11.03.08                                                            
Õlu: Carling
Tootja: Suurbritannia
Kangus: 4,1%
kogus: 0,440
Punkte: 8,25


Ahti: Tohoh, sülitab. Nii, et põhimõtteliselt point selles, et mis ta on lühem see purk või. Nii, 4,1 volli. Tulevad Cuba kraadid meelde. Ohoo, väga huvitav lõhn. Päris terav, tungib kohe ninna kõvasti. Väheke on plekki. Kurat ei saa aru, terav lõhn aga ei oska öelda, mis lõhn. Huvitav, alguses võtad suhu, mõnus, neelad alla, siis korra tuleb siuke imelik maitse, siis tuleb jälle hea järelmaitse nagu. Inglismaal on Carling Cup, ei tea, kas see on mingi põhisponsor vä? Võtan lonksu veel. Ei saand targemaks. Kusjuures ma arvan, et see ongi Inglismaa jalkavärgi sponsor, sest see lõvi on Premier League logo. Nagu ma mainisin, et alguses oli imelik aga lõpp läks väga heaks. Ma arvan, et nagu see on üks paremaid purgiõllesid, mida me testind oleme. 7,5/10

Ivo: Niuke mahe ja samas on niuke terav vaata. Jah, klaasist oli parem aga maitse on sama. Ta on selline mõrkjas õlu ja niuke tunne nagu käib veel ja keegi susib mõrkjamaks koguaeg. Noh niuke väga omamoodi. Natuke teistsugune kui siiani. Just see, et ta on 4 volli ainult noh. Väga hea, mulle meeldib. Siin oleks kohe huvitav uurida, kas seda üldse pudelis ka tehakse. Väga hea õlu. Maitse on niuke ma ei saagi aru, et ta purgis on. Mina siin alumiiniumi maiset küll mitte mingit moodi aru ei saa. Väga hea, mulle raskelt meeldib. 9/10



No comments:

Post a Comment