Friday, March 14, 2008

Õlletest nr.96 BECK'S


Kuupäev: 14.03.08                                                                                                    
Õlu: Beck's
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 8,25


Ahti: Pole mina sellist testimist veel teind, tegin praegu õlle lahti ja niiukui õlle lahti sain ja siiapoole vaatasin, kohe lõi lõhna ninna. Hästi teravalt lõi ninna. Vähe Carlsberg'i lõhn ei ole vä? Aga see on väga hea lõhn tegelt. Sitaks hea. Ehtne nagu humal ja korralik kraam raisk tundub olevat lõhna järgi. Vaata pudeli kaela, vaata kui kõrge see osa on. Vau, tõsine leivakas. Konkreetne leivakas. Ta on suhteliselt Carlsberg'i moodi aga ta on nõksu mõrudam ja vihakam ja see mulle väga istub. Kusjuures tegelt on nii, et kui ma algul esimese lonksu võtsin, ma olin juba kõva siukse hinde peal, et vähemalt 9 aga see viimane lonks ei istunud mulle praegu üldse. See on umbes nii, et üleval oli see õlu ja all on alkohol. 8,5/10

Ivo: A Beck's on hea õlu, ma olen seda paar korda varem joonud, mulle raskelt meeldis. Kui oleks nii rikas mees, et ostaks neid väikseid pudeleid, ma ainult neid väikseid jookski. Poolest teinekord aeglaselt jood, lõpp on ikka päris kusi. Lõhn on konkreetselt sama, mis on teistel. Ei väga hea. Ma ütleks, et see pole ainult leivakas, see on niuke kui siis hästi tume leib, mis on hästi viha maitsega. Omapärane, mitte paha ei saa öelda üldse. Ka sitaks hea õlu tegelikult. Väga hea. See on tõsine leivakas. Tume leib, rukki-ruudi. 8/10



No comments:

Post a Comment