Saturday, March 15, 2008

Õlletest nr.98 RADEBERGER



Kuupäev: 15.03.08                                                                                                              
Õlu: Radeberger
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,25


Ahti: Nii esimene kommentaar, no t*ra nahhui seda paberit siin vaja on. See tuleb päris hästi ära tegelt. Paremini tuleb ära kui mingi orika ümbert. See on selles mõttes positiivne, et tuleb hästi ära. Keeran ära ja ongi maas. Aga ikkagi t*ra seda paberit siia topitakse. Ma saan aru, et kael püsib puhas aga siin võiks mingi muu lahenduse välja mõelda. Mingi ekstra special plastikvärgi, et võtad korgi ära ja see tuleb kõik kaasa sulle, mingi siukse värgi noh. Aga see paber mulle ei istu, mitte kohe kuidagi. Iseenesest see pudeli värk on lahe, selles mõttes on vahva. Paneme väikse lõhna ka. Lõhn on nagu siuke, vaata eelmisel ma ütlesin, et seisnud, läppand, see on nagu natukese vähem läppand aga on ka läppand. See on minumeelest nagu Saksa ja Tsehhi õllede eripära või üldse see lõuna-euroopa. Lõhn on nagu see linnas ja oder oleks seisnud. Ta ei ole nagu see õige. Kui ma nagu ausalt ütlen, siis see teine oli nagu viha, see on nagu natuke vähem viha aga on ka viha. Läheb nagu üsna samasse kategooriasse Krusovice ja teistega. Pudeli järgi vaatad juba. 7 münti küll aga ma ei saa nagu aru, mille eest. Algus tundus mahedam kui see teine õlu aga muutus kibedamaks. Mulle meeldivad kui õlled on kibedad. 7/10

Ivo: See paber on jah jällegi huinjaa. Nokkisin paberi ümbert ära ja muidu pole päris vigagi. Minuarust on täpselt sama lõhn. Jaa vähem mõrudam on. Täitsa hea. Ma arvan, et ma ei eksi kui ma ütlen, et see on õlu, mida ma olen testimise ajal kõige kauem joonud. Tegelt ma ütleks, et eelmine oli palju sitem kui see. See oli palju parem. Eelmine oli nagu liiga mõrk. Hommikuse esimese õlle kohta liiga mõru minuarust, hea, et üles ei tulnud. Aga ühte auku suht mõlemad. 5,5/10




No comments:

Post a Comment