Saturday, March 15, 2008

Õlletest nr.97 KÖNIG PILSNER



Kuupäev: 15.03.08                                                                                                                      
Õlu: König Pilsner
Tootja: Saksamaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,0


Ahti: Ma ei tea, kas see on mingite teiste hommikute viga aga minumeelest igal teisel hommikul tundub õlu sellise lõhnaga nagu oleks seisnud. Maitseb suht samamoodi nagu see lõhn oli, et vähemalt erinevust ei ole. Ta on siuke, et minumeelest nagu osadel kui me jõime neid Tsehhi õllesid vaata, siis Tsehhi õlledel oli nagu see pole nagu seisnud maitse aga see linnas oleks nagu teistmoodi kääritatud või ma ei kujuta ette aga eilsete õllede puhul oli aru saada see konkreetne leivakas aga siin on nagu imelik järelmaitse, oleks nagu seisnud, ta ei ole küll aga oleks nagu. Et see nagu käib siin üle. Sitaks tume pudel on. Tead kui mõnus on praegu siin istud siin väljas ja võtad, minumeelest ta läheb nagu väga hästi selle hetke olukorraga kokku. Vaikselt nagu võtad ja rüüpad, sobib nagu siia konteksti küll. Niuke mõrkjas on mõnus, ma ei tahagi mingit magusat ja mahedat. Mõrkjas peabki olema mu meelest. Ta on küll hästi viha ja mõru aga mulle see meeldib. Minumeelest täitsa mõnus tiksumise õlu siuke hommikul. Hästi nokib. 7/10

Ivo: Das König, der biere. Kuradi mõru pilsner on. Samas ma ei tea, kui ma pilsnerit joon, siis ma ootaks, et ta on selline janu õlu, et ma joon ta ära ja mul ei ole niiet woooooaaah. Et kui ma mingit muud õlut tahan, siis ma võiks niimoodi teha. Ma ei tea, esmamulje on väga sitt. Minuarust ainuke rõõmustav asi on see, et see pant on 1 kroon, pärast saad vähemalt krooni tagasi. Pilsner maksab 21 krooni, vot siukest pilsnerit ma ei ostaks eluilmas. Ma võin läbi lillede öelda, et alguses ma mõtlesin üldse 2 panna aga nüüd ma panen rohkem, sest parandab pea ära küll ja pilsner ka 5 kraadi, see ei ole lihtne. Ei vaata teatud oludes on siuke õlu hea ja teatud oludes on hea Saaremaa X. 5/10




No comments:

Post a Comment