Tuesday, February 26, 2008

Õlletest nr.90 DONNER PREMIUM


Kuupäev: 26.02.08                                                                                            
Õlu: Donner Premium
Tootja: Poola
Kangus: 4,0%
kogus: 0,5
Punkte: 4,83


Ahti: Siuke nagu, ma ei oska nüüd öelda. See ei ole päris õllelõhn, see oleks nagu õllele mitte magusat asja hulka aga nagu mitte leiba vaid. Ma ei oska nüüd öelda mis lõhn see on, see ei ole mais ka. Peab maitsma, äkki siis tuleb meelde. See on nagu Karjalale täitsa vastand, et maitse on muidu küll täitsa hea aga Karjalal tuli pärast see terav maitse suhu, sellel on täitsa null. Isegi mitte järelmaitset eriti ei jää. Neelad alla nagu oleks pool vesi. Aga iseenesest maitse ei ole sitt tegelikult, ta on lihtsalt siuke nüri. Äkki õllele on pandud klooriga rikastatud kranivett juurde ja siis see õllelõhn on seostatud selle kloorilõhnaga teebki siukse pool mädamunaka meile siia purki. Samas ma arvan, et enne ma jooks seda kui mõnda teist õlut, mis me siin testind oleme. Enne joon ma seda kui seda Läti Kulda, mis laimiga oli. See oli solk noh. Purgi kohta ei oska midagi öelda, purk nagu purk ikka onju. 4,5/10

Silver: Täitsa hea siuke. Poolakad on lollid küll aga õlut oskavad teha. Ma ei ole pikajutumees. Enne kui see kõik suitsu sisse mattub, siis oli hää õlu küll. 6/10

Ivo: Poolast tuld ka, igast paska purgivahed täis. Kurva. Väga huvitav lõhn on. Ma ei oska kommenteerida seda lõhna, õlu on jube imelikku värvi vaata, õlletilk ei ole ka pruun pealt nagu vesi tõesti. vaata ta ei ole mahe. Ta on samat tüüpi nagu mahe õlu, mingit maitset ei ole aga ta on niuke läila rohkem vist. Nagu gin'i jooks. Minuarust läheb järjest imelikumaks. Võtan mitu suurt lonksu, vaatame, mis siis saab. Nagu polekski joonud. Vist ikka jõin. Mittemidagi ütlev õlu. Mis tähendab Donner, Donner on saksakeeles midagi. Mulle nagu absoluutselt ei sümpatiseeri see õlu, et ma ei tea, ma ei läheks isegi sauna sellega. Noh tegelt läheks kui võtta midagi poleks. Kui valida oleks, siis ma seda ei võtaks. 4/10



No comments:

Post a Comment