Saturday, February 9, 2008

Õlletest nr.83 SUN LIK BEER


Kuupäev: 09.02.08                                                                                        
Õlu: Sun Lik Beer
Tootja: Hiina
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 6,5


Ahti: Söetableti lõhnaga on. Hiinas on väiksed mehed, siis on väike õlu ka. Täitsa hea on, tegelt on päris hea. Ma tahan midagi öelda veel, mul on keele peal. Ta oleks nagu esimene välismaa õlu, mis meenutab mulle Eesti õlut. Mingi Põhiseaduse Pilsner või midagi siukest. Niuke mõnus mahe, samas niuke väike maitseomadus on ka olemas. Noh see oli pisike, läks kiirelt, väga hea. 7,5/10

Ivo: Draakon. Esimene õlu, millel draakon peal on. Lõhn on väga hea. Tead mille moodi ta on vä, Beck's. Beck's on täpselt samasugune. Väga huvitav. Ma mõtlesin, et see on hullem solk, et Hiina ikkagi. Aasia ju, see ei ole euroopa. Ei tea, kas on rice taha kirjutatud vä? Riis on sees. 7/10

Marko: Lõhn on normaalne. Ma ei tea, nagu jääd sööks. Õllemaitset ma ei tunne kuna nii külm on. No see on ikka natuke liiga külm nagu. Ta on paks ju praegu lausa. Igas asjas peavad olema kõik küljed kaetud, et nagu magus, hapu ja soolane, kõik asjad. ma usun, et siin õlles on sama, kõik on sees tegelt. Ta on nii külm nagu, ei saa muhvigi aru. Ma pole ühtegi nii külma õlut joond. Ma ei tea, milline ta on külmast peast, järelikult ma pean eeldama, missugune ta on mitte külmast peast. Praegu on soe juba ja kergelt hakkab sellist leivakat tekitama. 5/10



No comments:

Post a Comment