Tuesday, February 26, 2008

Õlletest nr.89 KARJALA


Kuupäev: 26.02.08                                                              
Õlu: Karjala
Tootja: Soome
Kangus: 5,2%
kogus: 0,33
Punkte: 6,166


Ahti: Nii, pisike purk, Karjala, 5,2 volli. Eesti keeles on peal isegi. Ei olegi kirjas, mis maal tehtud on, pohhui Soome. Tunduks nagu väga Lapin Kulta maitsega olema. See on nagu vaadi alumine pool ja Lapin Kulta vaadi ülemine pool. Ma arvasin tast hullemat. Purgi oma kohta natuke soe, mul janu kah praegu. Ma täna 2 pooleteist liitrist veepudelit ära joonud. Siuke tunne, et suvel kui ma käin haltuurat katust panemas, seal on ikka kõigil õlu ees, siis minumeelest see on siuke, et lähed katusele, lased 2 kruvi sisse, siis keegi viskab sulle purgi üles, jood purgi ära. Lased jälle 2 kruvi sisse ja jood purgi ära. Katusesse läheb umbes 2000 kruvi, siis jõuab nii mõnegi õlle ära juua. Purgi õlle kohta pole üldse viga, väga hea. 7,5/10

Silver: Ma ei tea, mis inimesed seal Karjalas elavad aga õlut nad eriti teha ei oska. 3/10

Ivo: Täitsa hea. Ehtne Soome õlle lõhn. Vaevalt, et Hispaania teeks õlut, mille nimeks paneks Tartu, ju ta Soome oma on. Ma ei tea, maitse on päris hea aga nendel kangematel purgiõlledel on siuke, et jood ära selline terav hõng. Nagu kange õlle järelmaitse või spirdi lõhn. Ma ei tea, muidu on väga hea. Väike purk, saab ruttu otsa, ei jõua ära liisuda kindlasti. See on põhimõtteliselt janu õlu. See on natuke mõrkjam või mõrudam kui Lapin Kulta. Aga jah, mulle meeldib. 8/10



No comments:

Post a Comment