Monday, February 18, 2008

Õlletest nr.88 BEAR BEER 10


Kuupäev: 18.02.08                                        
Õlu: Bear Beer
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 10%
kogus: 0,5
Punkte: 3,25


Ahti: Vuh, lõhn on küll nagu Saaremaa X'l. Alguses ei tundunud nii kange aga nüüd kui see järelmaitse hakkab tulema, siis on umbes nii nagu, järelmaitse läheb päris hulluks. Ta on igaljuhul joodavam kui Saaremaa X, selle ma ütlen kohe ära. Aga enne ma isegi joon seda kui Kapuziner'i. Kui alguses jood ära, pole nagu hullu midagi aga natuke aega ootad, siis läheb nagu. Ei lõhn ei ole küll paremaks läinud. Ei X oli ikka 7 korda hullem. Sellest ei saa tegelikult aru, et ta nii kange on, mina pakuks sellele mingi 8 volli nagu oleks mingi Bock või midagi. Põhimõtteliselt nagu veini jooks. Millegipärast kangetel õlledel viimane lonks on alati väga jube. Viin on põhja vajunud. 2,5/10

Ivo: Ma mäletan, et seda ma olen ühe pudeli kindlasti joonud. Peab vaatama, et seda paberit siin sees ei ole. Kange nagu Karu, kõrge kvaliteediga, see viimane rida küll ei sobi. Ei kui alla neelad, ei saa üldse aru, et kange õlu oleks. Aga see, mis tuleb pärast jah, see on see alkohol, mis sulle tuleb lõpuks. Tahaks teada, mis värvi ta on kui ta klaasis oleks. Ta on kindlasti hele aga ma ei usu, et ta heledat värvi nii väga on. Aga on ka vist nähtavasti. Mida rohkem viina sisse paned, seda heledamaks läheb. Nuusutan ka esimest korda. Kangemate õlledega seda õllearoomi ei tunnegi. Ennemalt on siin jah mingi viinakas kui õllelõhn. See Estonia-Denmark on vist mingi Taani litsensi alusel tehtud õlu. Tulevad mingid vanad teismelise aegsed diskod meelde, kus väljas külmaga oli vaja mingi sakk sisse saada ja siis 3 7,5-te ära juua 2 minutiga. See ei ole ikka nautimise õlu. Mina ei tea, X'i juues oli suht sama tunne. 4/10





No comments:

Post a Comment