Saturday, February 9, 2008

Õlletest nr.84 STELLA ARTOIS


Kuupäev: 09.02.08                                                                                                    
Õlu: Stella Artois
Tootja: Belgia
Kangus: 5,2%
kogus: 0,33
Punkte: 5,5

Ahti: See paber siin ma usun, et tuleb päris hästi ära kui ma seda võtma hakkan. Brüssel, Belgia õlu vä? Kahtlane, siin peaks naga küljes olema, millega saab selle paberi pealt ära tõmmata. Samas parem kui need orika värgid. Ei tule keerates ära, ma proovisin. Minumeelest lõhn on suht sama nagu sellel Hiina õllel. Tegelt on natuke ikka teistsugune. Maitse küll hea ei ole. Oleks nagu seisnud sitaks kaua ja siis mingi hallitus peale tekkinud. Minumeelest väga kahtlane maitse. Kapuziner’i hakkab meenutama. Natuke parem ikka kui Kapuziner aga no midagi nagu sinna kanti. Kurat sellest ma ootasin küll rohkem. vahepeal oli päris hea aga see viimane lonks, mis siin põhjas seisis. 6/10

Ivo: Nii Stella Artois. Nähtavasti Brüssel nagu räägiti. Mulle ei meeldi see paber. Näe liim hakkab juba tulema. Vaata see on nagu sitt, et see liim hakkab kätele hästi külge. Maisi maitse raisk. Sama nagu eelmine aga oleks nagu midagi juurde pandud, solgitud põhimõtteliselt niuke tunne on. Äkki Hiinas tehaksegi see algvirre ära, siis viikase Brüsselisse, pannakse kalli raha eest mingit paska juurde, siis tuuaksegi Eestisse. Väga sitt ka nagu pole tegelikult. Suht enamvähem, ma arvan, et mulle hakkab maitsema varsti. Hea on. 7/10

Marko: No näed, teen valesti lahti, pärast häbi sõprade ees. No näe, läkski nässu. Nüüd on nagu Originaal. Lõhn on viletsam. Õllelõhn ikka aga teisel oli parem. Nagu puitu jooks. Maitse on tekkind. Tundub kuidagi lahjam ja imelikum, tegelt on kangem. Noh klaas on sama, siin see punase ja rohelise üleminek on kehvem, valge ei mõju nii hästi, kuld oleks parem veel. See pudeli avamine, see ka mulle eriti ei istunud, mängid selle asjaga, no kurat ma siin aega viidan. Maitse pole eriti muutund. Enne oli puit, nüüd on nagu pehkind puit, et nagu juba ilmastiku aega näind ja nagu elupäevi möödund. 3,5/10



No comments:

Post a Comment