Thursday, February 7, 2008

Õlletest nr.81 PULS TUME LAGER


Kuupäev: 07.02.08                                                                                           
Õlu: Puls Tume Lager
Tootja: Eesti
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte:
7,75


Ahti: Puls Tume, mis selle vol üldse on? 5. Lõhna on nagu hästi vähe. Hästi vähe tuleb aga ta on siuke mõrkjas. Liiga nõrk on, et kirjeldada. Saab aru, et ta on siuke tumedam aga tal on see, et vaata enamusel tumedatel õlledel on mingi leiva maitse tugevalt juures, sellel ei ole üldse nagu leivakat minumeelest. Aga ta ei ole üldse paha. Kosel on Puls mingi 13.80, ma pidin pikali kukkuma. Hinna ja kvaliteedi suhe on täitsa talutav ju. Ma kusjuures viimasel ajal joongi ainult Puls'i. Ma ostan seda Puls Pilsner’it, see on odav ka ja hea. Ma ei tea, lõpp läks natukene hullemaks, st ei olnud enam nii hea kui esimene lonks. Aga minumeelest see on tüüpiline Pulside viga, et kui sa natukene aeglasemalt jood, siis lõpp läheb nagu käest. 7/10

Ivo: Tumeda õlle kohta on hind ka 8.90+1, see on alla 10 krooni mõtle tume õlu. Kuule väga hea maitse on. Ma ütleks, et see õlu on pigem jõuluõlle mekiga onju, mitte mingi Jõuluporter. Väga hea on. Tuletab natuke seda Jõululegendi meelde, see oli ka siukse mõnusa maitsega. Vaata kus on münte. Peakski hakkama seda õlut jooma. Väga hea õlu on. 8,5/10



No comments:

Post a Comment