Sunday, February 10, 2008

Õlletest nr.85 PERONI NASTRO AZZURRO


Kuupäev: 10.02.08                
Õlu: Peroni Nastro Azzurro
Tootja: Itaalia
Kangus: 5,1%
kogus: 0,33
Punkte: 7,75


Ahti: Birra tähendab Itaalia keeles õlu. Täitsa mõnus lõhn on. Niuke hästi mahe aga mitte liiga mahe. Kurat me oleme nii palju õllesid testind, et iga õlu hakkab mingit teist õlut meenutama. Mingil määral kas tal oleks natuke nagu seda Carlsbergi tooni maitsel juures minumeelest. Pudeli kohta ma räägiks seda, et vaata Marko rääkis eile punase ja kuldse ja rohelise pudeli üleminekut, et temale nagu väga meeldis see Hiina õlu aga minumeelest seal nagu väga ei läind aga siin minumeelest palju paremini läheb kokku see. Aga õlu ise on täitsa roogitav, halba sõna ei ütle. 8/10

Ivo: Nii kellega meil siis tegu on, 2 münti. Millepärast see nagu on, et Itaalia tõstab Itaaliat esile. Pudeli peal peab olema tingimata d'Italia. Just see 5,1 on selline kraad, mida ma nagu pole varem eriti kohanud. Ei kui ma jooma hakkasin, mõtlesin, et tegin valesti, et ma ei nuusutanud kõigepealt aga joomise ajal kuidagi see lõhn tuli kohe ninna. Teglikult jah Carlsberg'i mainimine on täitsa õige sõna. Lõhn on täitsa Carlsberg. maitse pigem pole väga Carlsberg'i moodi. Mingi õlu, mis me oleme joonud, oli ka Carlsberg'i moodi aga see on pigem selle moodi. Aga päris hea on, see on ka niuke harjumise küsimus jälle, et kui ma Itaalias oleks, kindlasti ma tarbiks seda, päris tihedalt. Vaata siukestel õlledel peaks ka olema oma kategooria, need roheliste pudelitega õlled, kus on suht üks maitse tegelikult. Ei aga see Peroni on täitsa Peroni. Ütleks lausa, et ta on Nastro Azzurro, jah italiano. 7,5/10



No comments:

Post a Comment