Monday, December 31, 2007

Õlletest nr.72 HARBOE BEER GOLD


Kuupäev: 31.12.07                                                                     
Õlu: Harboe Beer Gold
Tootja: Taani
Kangus: 5,7%
kogus: 0,33
Punkte: 5,0


Ahti: Et 4 münti kohe peal, purgiõlle kohta pole paha. See tuli paremini lahti, see ei old nii raske. Suhteliselt sarnase maitsega kui see teine oli. See viha värk on nagu ikka aga oleks nagu gaasisem. Ta on ikka viha ja mõrkjas nagu teine, see ongi see sarnasus. Lõhna ma jälle ei tunne, vist olen ära joonud selle. Midagi häirib. See on umbes nagu sääastukas, et on lahja Walter ja kange Walter. Kui ma nüüd pudelisse vaatan nüüd, siis värv oleks nagu punane ja kollane segamini pandud, siuke nagu vaskne. Mida rohkem lonksu võtad, hakkab tunduma, et see üleliigne maitse on umbes nagu siuke, et eelmisele õllele oleks sorts spirti hulka pandud. See ei ole minumeelest õlu. kuigi maitse on teravam, teine oli nõrgem. Ei ei, mulle ei istu eriti. 3,5/10

Marko: Sama, mittemidagi ütlev. Midagi on sellist teravamat. Mina ei tundnud, et oleks viinamaitset eriti juurde tulnud. Lihtsalt natuke kangem ja võibolla parem. Siin jälle tuleb see asi, et tühja kõhu peale teine õlu vaata siis pea käib surinal ringi eks. 6,5/10

Ivo: Tegelikult mis mulle meeldiks, niukestel õludel, mis tulevad hästi kaugelt, miks topivad meie oma A. Le Coq'id ja Saku'd hõbepaberit peale, vot siukestel peaks olema, mis tulevad võibolla loomavagunites või kassisöögiga kuskil koos. Lõhn on sama aga kuidagi tummisem, mitte tummisem, vaid kangem. Aga suht sama onju. Aga muidu täitsa hea. Kui mõnes teises keskkonnas, näiteks Taanis siukest õlut pidevalt jooks, täitsa hea oleks. Võibolla seal osad inimesed ei oskagi tahta, et kusagil mujal maailmas on veel paremat õlut nagu eestis. Kõik on sama aga ta on kangem. Lõpp läks kangemaks küll jah. Oleks siis mingi niuke eriti hea maitse onju, et paned seda kangust juurde, noh, et sitta kah. 5/10


 

No comments:

Post a Comment