Sunday, December 30, 2007

Õlletest nr.69 NEWCASTLE BROWN ALE


Kuupäev: 30.12.07                                                                           
Õlu: Newcastle Brown Ale
Tootja: Suurbritannia
Kangus: 4,7%
kogus: 0,33
Punkte: 4,75


Ahti: Näe "One and the only" on pudeli peal kirjas, väike stiilne tähekene, see võib tähendada ka kommunismi. Ma räägin kui see täheke oleks punane, oleks kommunismi õlu. Ainult 4 münti aga näe "drink cool". Ma arvan, et brown tähendab tume vist, väga tumeda õlle maitsega. Ei ole väga hea õlu, see on esimene mulje nagu. Hommikul esimeseks õlleks ta ei sobi vist. Ma ei tea, võibolla mul on maitsemeel ära joodud aga mulle hakkab suht meeldima. Sigahea pohmarohi on, käsi ennem värises, nüüd enam ei värise. Pudel meenutab seda vanat köharohu pudelit. Teise päeva õlu aga ise päris ei ostaks küll. 5,5/10

Ivo: Lõhna ma küll ei tunne. Kui aus olla, mulle üldse ei meeldi Ale õlu tegelikult. Minuarust sita maitsega tegelikult. Lonksu võtad ära, polegi nii halb aga järelmaitse tekib ja läheb järjest sitemaks. Tervist ta parandab küll aga ütleks, et ega ei ole suurem asi. Mingid auhinnad on saand jah 4 tükki aga ma ei tea, kes talle need and on. 4/10


No comments:

Post a Comment