Tuesday, December 4, 2007

Õlletest nr.64 GOLDEN BRÄU


Kuupäev: 04.12.07                                                                                                
Õlu: Golden Bräu
Tootja: Austria
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 4,875


Ahti: Oh sa raisk, päris kõvasti tuleb lahti. Lõhn on tugev jälle. Rohkem nagu siuke seisnud lõhn. Ei ole nii hea kui Kulta, esmamulje vähemalt. Siuke nagu tuim ja kuiv ja läppand. Ei ole väga hea. Lõhn läheb paremaks. Nüüd ma hakkan ära harjuma. Alguses oli päris solk, suhteliselt seebivesi. Minumeelest see on täitsa joodav ju. Keskpärane õlu. Mina ei tea, minumeelest ta nüüd nii hull ei ole. Purgi kohta ei ole ju minumeelest kõige hullem. 5,5/10

Silver: Täitsa hea õlu. Konkureerib juba Walteriga. Jutt lühike, 7p, hea õlu. 7/10

Ivo: Tüüpiline. Ta on teravam aga ei ole parem. Nagu Marko ütles, et seebivee sarnane. Aga ta on jah kuidagi väga üheülbaline lõhn, tähendab maitse. Nagu oleks mingit kangemat õlut lahjendatud veega, niuke maitse tuleb. Ta on minuarust isegi sitem kui Kaiser ja Gösser. See on nagu lääge maitsega. Ei midagi üllatavat. Premiumit on siin küll kõige vähem, mis on siin peal kirjas. Lõpus ei ole gaase enam üldse sees, absoluutselt. 5/10

Marko: See on mingi seebivesi vä? Võibolla mul on maitseelundid ka kadunud praegu. Ma ei tea, kas ma sõin enne mingit teravat krõpsu aga nüüd on see seep ära kadunud ja on täitsa vesi. Mingit maitset pole enam. See on kindlasti kõige kehvem õlu siiamaani. Kindlasti on mõned õlled sellise väga rämeda maitsega aga see on selline tundetu, vesi tõesti. 2/10


 

No comments:

Post a Comment