Friday, December 28, 2007

Õlletest nr.67 BAVARIA


Kuupäev: 28.12.07                                                                                                    
Õlu: Bavaria
Tootja: Holland
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 6,9


Ahti: Lõhn on nagu Heineken või Carlsberg, mingi siuke. Lõhn on minumeelest väga hea ju. Maitse on ka päris ok ju. Ma kohe sildi pealt loen, mis ta sitapea maksis ka. Kui see õlu oleks mingi kümnekas, siis ma ostaks teda päris palju, mulle nagu räigelt meeldib see õlu. Seda tüüpi õlut ma ei kujutaks tegelt ettegi pruuni pudeli sees näiteks. See õlu meeldiks mulle isegi nõksukese rohkem kui Carlsberg, samas Carlsberg'i pudel on 7 korda ägedam. 8,5/10

Silver: Alkoholi on 5 kraadi, hinne on 8. 8/10

Marko: Algul on selline nii tuim maitse, lõpuks tuleb selline... Siin ei olegi mingit maitset, ta on nagu lihtsalt tuim. Sellepärast peab talle au andma, et maitse muutust pole absoluutselt. 4/10

Ivo: Mina ütleks, et selle õlle lõhn ja maitse on täpselt rohelise pudeli oma, et kõik rohelise pudeliga õlled on ühe maitsega. Need on huvitavad õlled, kus sa pudeli jooksul tunned kahte või kolme eri maitset. Carlsberg on kuidagi natuke teravam. See on nagu Carlsberg'i ei saa just öelda, et tünnipesuvesi aga midagi sellist. Pudeli silt sobib nagu rohelise pudeliga hästi kokku. 7,5/10

Alor: Mina kui ma esimese lonksu võtsin ja nuusutasin, arvasin, et see tuleb Carlsberg'iga ühest kraanist. Et ma natuke pettusin. Natuke on nagu vee maitse, maitse võiks olla tugevam ja kauem kestvam. Kui on korralik leiva õlu, siis maitse peaks püsima kauem suus, see on nagu hästi tähtis minujaoks. Kui sa tahad koguaeg maitset saada, siis sa pead koguaeg jooma seda. Vaht on päris ilus. Ma usun, et kui juua seda õlut vaadist, oleks hoopis teine maitse. 6,5/10


 

No comments:

Post a Comment