Tuesday, December 18, 2007

Õlletest nr.65 SIBIRSKAJA KORONA KLASSITSESKOJE


Kuupäev: 18.12.07                                                                               
Õlu: Sibirskaja Korona Klassitseskoje
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 5,83


Ahti: Nii, Siberi mingi õlu. Pärast seda kui me mõned need keeratavad korgid tegime lahti, seal on nool onju ja korgi peal on kirjas "Povernii", st. keera. See on siukse, tundub nagu mingi vana klassikalise õlle lõhn. Heh, "Klassitseskaja" pudeli peal kirjas. Ei ole väga hull ju. Nõksu soe on aga minumeelest on täitsa mõnus õlu. Ega ta solk ei ole, reovesi, puhastatud reovesi. Tegelikult on mingi ühe siukese õlle moodi, mida me oleme testind juba. 5,5/10

Silver: Noh tõsine Siberi õlu kurat. Esimene mulje on hea aga noh, ta võib veel nalja teha. Siberi karu ei tea raisk. No Siberi karule paneme siis 6 punkti. 6/10

Ivo: Ja saabki keerates lahti. Pudel on ilusa kujuga tegelikult. Nagu niuke lääne õlle moodi. Mulle meeldib tegelikult. Tuletab natuke sellist vängemat asja meelde. Ta ei ole nagu tavaline hele õlu aga muidu on väga lahe. Paha ei ole midagi öelda. Vot jah, ma ei tea, mina olen saanud paremat Vene õlut. Tal midagi viga pole aga mulle ei meeldi siuke hele õlu. Tal on tüüpiline Vene õllemaitse juures. Nad on kõik nagu ühe vitsaga löödud mingil määral. Ega viga pole. Aga mulle meeldib kork ja meeldib pudel, pudeli kujundus ei meeldi. Ei midagi erilist, ütleks selle kohta. 6/10


 

No comments:

Post a Comment