Tuesday, December 18, 2007

Õlletest nr.66 WARSTEINER


Kuupäev: 18.12.07                                                                                                             
Õlu: Warsteiner
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 8,5


Ahti: Leidsin kohe lipuvärvid. Siukse kujuga tagumist silti ma pole veel näind. Et normaalne. Ta oleks nagu poolene Viru Valge, sama kujuga. Pudelist ma pole seda kunagu joond enne aga vaadiõllena on ta üks lemmikuid vaadiõllesi mul. Mul on klaas ka selline kodus. Ise panin **********-st rotti. Lõhn on sigamõnus. Siuke peabki õllelõhn olema. Kui meeles on, siis vaadis oli nagu parem. See oli nii ammu lihtsalt. Ta on siuke mingil määral Rock'i tüüpi, sest ta on vihakas ja mulle meeldivad vihakad õlled. Esialgu paha sõna ei ütle. Väga mõnus on. Saksa õlled on tavaliselt sellised pehmed ja mahedad aga see on selline karge, väga Rock'i moodi. Väga hea. Suht see, mis ma ootasin ikka. Mõrkjas siuke ikka õllemoodi õlu, mitte naiste D-Light või midagi siukest. Ei ole proovind aga ta võib teisel päeval ka väga hea olla. Näe kroon on peal, kuningate õlu. Minul nagu ei ole Saksa õlled sümpatiseerinud, see on nagu esimene Saksa õlu, mis nagu sümpatiseerib. Pigem läksid mulle need Tsehhi ja Austria ja need õlled peale. Väga hea on, ei ole Cuba ja ei ole Rock aga peaaegu. 9/10

Silver: Alles Gut. Saize kurat, gutte kraam. 8/10

Ivo: Mulle meeldib selle pudeli kujundus, värvid on väga seksikad. Lõhn on küll hea. Paremad Saksa õlled on kõik sellise ühesuguse mõnusa lõhnaga. Mulle meeldib maitse ka. Saksa kraam on hea. Jah endiselt väga hea. 8,5/10



No comments:

Post a Comment