Tuesday, December 4, 2007

Õlletest nr.63 LAPIN KULTA


Kuupäev: 04.12.07                                                                                                     
Õlu: Lapin Kulta
Tootja: Soome
Kangus: 4,5%
kogus: 0,5
Punkte: 6,125


Ahti: Näe vol on kohe suurelt ees. Täitsa terav. See on täitsa, lõhn on küll väga mõnus. Siuke terav, niuke õllelõhn, mehine, tummine. Janu õlu, soe on natuke aga ei ole viga tegelt. Marko käis kunagi soomes, siis tal oli jääkülm Lapin Kulta klaaspudel 0,33-ne, jääkülm oli aga see oli küll suht pasa maitsega. Põhimõtteliselt on siin ka 1 joonistus: silmapiir, meri, taevakuma ja päike. Täitsa mõnusa maitsega aga ta ei ole midagi erilist. Mul oli suht kehv eelaimdus sellest õllest, niipalju kui sellest õllest räägitud on, pole kuulnud mitte üht inimest, kes oleks öeld, et see on hea, umbes nii, et kui sa tahad sitta õlut, mine Soome ja osta Lapin Kulta't. Lõpus tuleb natuke teistsugune maitse juurde, järelmaitse selline. Hakkab seda Saksa kust meenutama, mis selle nimi oli, Kapuziner. Ta on hea aga ta pole midagi erilist. Äkki see lõpu järelmaitse ongi see plekimaitse. 7/10

Silver: Ei tea kurat. Parem nagu pole, väga palju niikui kehvem ka ei ole. Niuke siia-sinna Ivo Linna. Lõpp hea, kõik hea. 5/10

Ivo: Paber võiks peal olla nagu ma mainisin aga ei ole seda hügieeni. Lõhn on sitaks hea. Väga hea. Ma olen laeva peal joonud seda lühemat versiooni nagu exporti, mis on natuke kangem, 5,2 vist. Sellel on järelmaitse nagu sellel aga tuleb väike viinakas ka juurde. Täitsa hea on jah, ma midagi sellist ootasingi. Ma ei ole seda lahjemat asja joond, ma joon seda kangemat värki. See on väga hea, mõnus mahe. Seda võib saunas juua küll. Saunaõlu ehtne tegelikult. Kuule kas see on meil esimene Soome õlu ajaloos, täiesti pekkis. Aga minule meeldis. 8,5/10

Marko: Lõhn on kohe selline kõnekam. Kõikidel Soome õlledel on minuarust selline kerge omapärane maitse, ma ei tea, kas see on siis see Soome vesi, mis see seal on. Kindlasti hakkab siit kooruma midagi paremat. Ei ole midagi ülihead, selline ok õlu, et kui on ees kui ei ole midagi muud kui lähen Soome eks ja kui mulle antakse ette, ma joon selle ära, pole probleemi, ma saan hakkama. Eestis poes ikka ostaks Eesti õlut. Soome õlu pole nagu kunagi nii meelejärele olnud. 4/10


No comments:

Post a Comment