Friday, December 28, 2007

Õlletest nr.68 SAN MIGUEL


Kuupäev: 28.12.07
Õlu: San Miguel
Tootja: Hispaania
Kangus: 5,0%
kogus: 0,33
Punkte: 7,5


Ahti: Lõhn hakkas mulle Kapuzineri meenutama kohe. Kusjuures meenutab natuke nisu õlut, ta ei ole nisu õlu, ei ole ju? Maitse on suht sama, mis lõhn. Natuke nagu nisu õlle maitse jääb järgi. Muidu on hea õlu tegelikult aga mind häirib see, et kui alla neelad, siis tuleb see nisu õlle maik suhu ja nisu õlu on siuke asi, mida ma vihkan. Õnneks see maitse kaob suhteliselt kiiresti ära nagu. 19 eeku on õlu, selle eest võtame kõva hinde maha. 6/10

Silver: Püha Mihkel. Kõva 7 punkti. See on nagu limonaadi asemel hea juua, lõunaajal 7/10

Marko: Kõige rõvedam on see, et ma olen ühekorra juba hinnanud seda. Ma mäletan, et kui ma seda seal Russalka juures testisin, siis ta oli soojem. Minule jubedalt meeldib just pudeli välimus. 8/10

Ivo: Mina ei ütleks küll, et ta mingi paha lõhn on. Sa neelad alla, suust läheb ära ja maitse läheb järjest paremaks. Mulle meeldib 0,3-ne õlu just sellepärast, et tal on seda vunki rohkem sees. Hispaania õlle kohta respect tegelikult. Algus mul ei old niihead midagi öelda aga mulle meeldib. 8/10

Alor: Mulle meeldis see asi, et kui ma seda õlut nuusutasin, siis mingit meeletut lõhna ei tundnud nii väga. Eelmise õllega oli rohkem tunda. Tore oli see, et kui ma lonksu võtsin, siis mõnusalt keelepeal kiheles, samas kui mõelda maitse poole, siis lapsepõlve küll meelde ei tulnud. Mina ütlen, et kui on hea õlu, siis ta on igat hinda väärt. Kui ma esimese lonksu võtsin, siis hästi palju häiris see kihin, mullitas keele peal ja võttis maitse rõõmu ära. Aga samas maitse püsib päris hästi suus 8,5/10


 

No comments:

Post a Comment