Friday, January 11, 2008

Õlletest nr.73 WIRU TALVEÕLU


Kuupäev: 11.01.08                                                                                                                 
Õlu: Wiru Talveõlu
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 5,0%
kogus: 0,5
Punkte: 4,83


Ahti: Tegelt ma patustasin, ma ühekorra jõin seda. Külmaga ta ei ole parem, samasugune, sest vaata tagant, serveerimis temperatuur 11-15 kraadi. Kui ma esimene kord jõin, siis ma olin mingi 8 õlut enne ära joonud, ei tundnud, et solk on. Seda tuleb hinnata ikka tumeda õlle kategoorias. Ütleme, et toidu kõrvale võiks seda peale juua. Üldiselt mulle ei meeldi sellised õlled, mida serveeritakse temperatuuril 11-15. 3/10

Silver: Ilus sinine pudel kurat, härmas. Väga tummine, ütleme nii, et puid lõhkudes seda ei jooks. 5 kraadi, see on juba parmu õlu kergelt. 5,5/10

Kaido: Silt on ilus igastahes. 5 pööret. See on jälle Viru Õlu ju. Silt meeldib igastahes. Minuarust ta on totsna sellise kange õlle maiguga, lõhn ja maitse on täpselt sama. Ei ma ei tea. Lilla karu beer on minu meelest veel sitema maitsega. Tal on tegelt ilus pakend, pudel on nagu pudel ikka aga silt on ilus onju, tekitab sellise talvise nostalgia aga sisu ja maitse on ikka jura. Meenutab mulle totsna nagu on Viru karu beerud ja need. 4/10

Madis: Ma ei tea, ma olen seda tumedat joond. Suht nagu, jah, mulle meeldib. Ma ei tea, maitseasi võibolla. Ega väga sellist magusat õlut ei taha ka juua koguaeg. Vahelduseks ikka. See on nagu jõulu õlle kohta suht õnnestunud aga need eelmised, mis ta on välja lasknud, need on suht nagu selline. 5/10

Janek: Talvel käib küll, väga hea on. Mõnus mahe õlu, tasub alati uuesti võtta 8/10

Ivo: kuigi ta on lahja, esimene lonks tuletas mulle küll X'i meelde. Enne ütlesin, et maitse läheb järjest paremaks aga tegelikult ega ikka ei lähe küll. Jõuad lõppu, siis läheb sitemaks. 3,5/10


 

No comments:

Post a Comment