Saturday, January 26, 2008

Õlletest nr.77 ORANJEBOOM



Kuupäev: 26.01.08                                                                                         
Õlu: Oranjeboom
Tootja: Holland
Kangus: 5,0%
kogus: 0,66
Punkte: 7,75


Ahti: Nohu on mul räige ja sellepärast ma ei hakka mitte vabandamagi, et on tulnud testimise ajaks see, vaid see on mul juba nädal aega. Mõnus mahe õllelõhn, tüüpiline avalause. Kuule see õlu kasvas vist puu otsas. A mis asjad need siin ripuvad, viinamarjad või? Maitse on nagu..nagu Marko vahest ütleb, et see on põhimõtteliselt vesi onju, siis see on nagu vastupidine sellele, et terava maitsega selline. Korralik õllemaitse on juures, ei ole mingi lahja lurr. Päris kaua püsib suus. Siuke natuke kibekas ja mõrkjas. Täitsa hea on. Ühtegi halba sõna pole öelda selle õlle kohta, väga halba sõna. Samas ta on hea, suur pudel aga kui sa jood aeglaselt, hästi kaua võtab aega joomine ja ma arvan, et see põhi võib väga ära minna. 7,5/10

Ivo: Tahaks jälle öelda, et tüüpilise rohelise õllepudeli õlle lõhn on. Äkki see pudel lõhnab niimoodi. Järelmaitse on minumeelest palju parem sellest kui ta sul suus on. Kui sa jood, on palju mõrudam kuidagi kui sa neelad alla, järelmaitse on palju mahedam. Aga mõrkjas on, väga mõrkjas. Vaata ta ei ole nagu niuke tüüpiline mõrkjas kange õlu. Mulle ei meeldi silt, midagi häirib. Paha sõna pole öelda, et poolene oleks paras juua aga 0,6 ei ole halvem. Täitsa niuke talutav mõru õlu. 8/10




No comments:

Post a Comment