Friday, January 11, 2008

Õlletest nr.74 GÖSSER DARK BEER


Kuupäev: 11.01.08                                                                                                    
Õlu: Gösser Dark Beer
Tootja: Austria
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 7,33

Ahti: Täna Kässar:  . Väga hästi on aru saada, et tegu on tumeda õllega, sest roheline pudel ja vaata mis värvi õlu paistab, kohe aru saada, et tume õlu. Ei ole hea lõhnaga. Väga tugev leib. Vaata kui leival on see tume koorik ümber, seest on normaalne aga väljast see koorik on nagu krõbedaks tõmmand siukseks, krõbeda siukse maitsega. Aga minumeelest see on väga hea. Pikalt on suus. Väga hea, kahju, et lõpp kiireks läks. Mõnus leib ja sitaks hea õlu. Tuleb Kilkenny ja Guinness meelde. Väga hea. 8/10

Silver: Must leib. See on puuraiumise õlu jälle. 6/10

Kaido: Vene ajal olid ka rohelised pudelid aga see, mis seal sees oli, oli küll midagi muud. Ma juba nuusutasin, lõhn on küll mõnus siuke, omapärane. Siin oleks nagu maitseaineid sees või midagi. Ma ei kujuta ette. Ei jah, maitse on hea ja lõhn on ka siuke omapärane, täitsa joodav õlu. Siuke vürtsine. Täitsa normaalne õlu, ei saa ühtegi sitta sõna öelda. Silt võibolla ei meeldi nii väga. Ütleme, et silt sildiks aga lõhn on hea, maitse on hea. 7/10

Madis: Natuke kõrbend siuke. Sellise huvitava maitsega tõesti. Mõnus. Samas ta ei ole liiga magus, ta ei ole liiga kibe, ta ei ole mõru. Mulle täitsa meeldib. Väga hea. Meeldib. Roheline pudel mulle ei meeldi, et mis siis, et roheline värv mulle meeldib aga pudel just roheline, see mulle ei meeldi. 8/10

Janek: Väga hea. 7,5/10

Ivo: Lõhn on mittemidagi ütlev tegelikult aga niuke omapärane. Nagu niuke tume siirup. Väga hea maitse on. Nagu niuke kerge tõrva või pigi või niuke. Väga hea, väga omapärane. Aga vaata kui tume ta on. Hea maitse on, mulle meeldib. niuke mõnus, leivakas on ikka üle kõige. Niuke maitse nagu tükk leiba oleks põhjas. Väga hea. Algus oli parem kuidagi. Tal ei ole häda midagi aga tume õlu on niuke nautimise õlu aga lõpp läheb kangemaks. 7,5/10


 


No comments:

Post a Comment