Saturday, January 26, 2008

Õlletest nr.78 MILLER GENUINE DRAFT


Kuupäev: 26.01.08                                                                             
Õlu: Miller Genuine Draft
Tootja: USA
Kangus: 4,7%
kogus: 0,33
Punkte: 6,75


Ahti: Tahtsin ühe kommentaari öelda, mul tuli poes juba meelde selle pudeliga, selline must ja punane, kunagi üks rotimürk oli poes samasuguse sildiga. Vaata mis linnuke peal on, mingi kotkas. Jänki lõhn. Väga maitsetu asi. Täiesti nagu. Täiesti mõttetu maitse, tähendab ei ole maitset lihtsalt. Või siis see eelmine õlu oli nii terav, et see tundub nii mõttetu. Õlu suurendas seda õllesildi kirja seespool. 5,5/10

Ivo: Lõhn on tegelt päris hea. Mul on nagu see, et ma Millerit nagu õudsalt palju ootasin. Tahtsin seda hästi ammu juba testida. Aga mul ei ole selle vastu midagi tegelikult. Palju parem on see koht, kus sa võtad need 2 lonksu ära, siis tuleb hea maitse suhu. Ei, järelmaik on väga hea, selle eest paneks juba punkte tegelikult. Ei aga tõesti, mul on ainult head sõnad selle Milleri õlle kohta, et väga kihvt õlu on. Ei aga väga hea on, et noh niuke Ameerika maitse tuleb suhu tegelikult. Mul ei ole paha öelda, mulle meeldib see õlu tegelikult 8/10



No comments:

Post a Comment