Sunday, January 27, 2008

Õlletest nr.79 DESPERADOS




Kuupäev: 27.01.08                                                                                        
Õlu: Desperados 
Tootja: Hispaania 
Kangus: 5,9% 
kogus: 0,33 
Punkte: 5,0 


Ahti: Mul tuleb sellega millegipärast meelde kohe Antonio Banderas. Aga pudel on sigasheff. Näe tequilaga õlu. Flavoured with..maitsestatud tequilaga. Ma vist olen ära joonud oma lõhna, suurt mitte midagi ei tunne nagu sidrunivett nuusutaks. Magus raisk. See on nagu..see tequila on vist laimiga. Täpselt see Corona Extra värk tuleb meelde. Seal oli nagu natuke maitset aga siin on sitaks maitset. See on hea kange õlu, hakkab vaata hommikul kohe sakkima. Nagu siin ees on, et ta on maitsestatud tequilaga, et kui see tequila siit ära võtta, oleks päris hea. Et see laim käib räigelt üle. Ma ei tea kas ma harjun ära aga minuarust läheb paremaks. Iga õlle peal on nagu kuldsed mündid aga siin on punased. Teeme lühidalt kuna õlu on sitt, pudel äge 4 punkti. 4/10 

Ivo: Ma ei tunne mitte midagi noh. Nagu ma ütlesin, lõhna ma ei tunne. Magus. Tähtis on see, et pea ära parandab. Ma arvan, et minu punktid tulevadki suht pudeli järgi. Ja 5 münti. Pudel on väga hea, õlu sitt. 6/10



No comments:

Post a Comment