Saturday, February 28, 2009

Õlletest nr.176 BEAR BEER 8,0



Kuupäev: 28.02.09
Õlu: Beer Bear
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 8,0%
kogus: 0,5
Punkte: 4,0


Ahti: Alustame traditsioonilise lausega, see trastanud paber. Isegi sellele kangele õllele nad suudavad selle paberi ümber panna. Mis tehas seda beeru teeb üldse, A. Le Coq vä. Viru õlu, seda ma arvasin. Näe vaata vaata videost esimesed 30 sekundit läheb paberi nokkimisele. Minumeelest lõhn ei olegi väga kange või viib see tuul siin osa minema. Väga kange ei olegi see lõhn. Üllatavalt magus. Martsipani maitsega. Kergelt martsipani maitsega. See on ikka hea tekst: "Karu õlle maitse meestele meeldib. Igakord ei taha kõige kangemat matsu saada, lahjat nagu samuti ei sooviks. Siis aitab 8-ne karu." Aga jah selle, mis ma nüüs ütlesin, martsipani maitsega kuidagi. Ma martsipani ei söö vaata, ma sellepärast tean. vahepeal jutu käigus ma unustasin ära, et ma joon 8 kraadist õlut, see näitab seda, et ta ei olegi nii väga kange. Aga see lõpp 3 viimast lonksu lõi jälle selle viinaka ülesse, täpselt siuke, et tahaks pealejooki täiega. Aga noh 8 kraadi, ma usun, et nokib. Ma arvan, et kui ühe selle veel ära jooks, siis oleks juba niimoodi, et mitte laev ei kõigu, vaid ise kõigud. Sellega on niimoodi, ei alguse poole kusjuures ei saand väga arugi, et ta 8 kraadine on aga lõpp siis spirdi maitse tuli. Aga jah kuna ma ei ole kange õlle fänn, siis väike paber ka jamab siin. No tegelt kange õlle kohta ta ei ole kõige hullem. Et ma ei imesta üldse, miks Kaido seda joob. Emane karu on täitsa sihvakas siin. 4/10

Ivo: Näe 8-ne karu ja tibid tulevad eemalt, mis sa elult veel oskad tahta. Küll nad ikka teavad, mis "kulli" tähendab. Minuarust on ikka natuke küll kangem. Tegelt väga ei erista, niuke spirdi, siin vaata tuul ära ka ei vii. Oleks pidand selle esimesena tegema, oleks tuju praegu palju rõõmsam olnud. Enne kui alla neelasin, siis ma sain juba aru, et tegu on ikkagi märksa niukse süütuma asjaga kui see karu 10 oli. Sinine või lilla, see oli ikka räige. Aga tegelt sulle ei tundu, et kaheksase kohta ei ole väga hull spirdi maitse. Või asi selles, et me oleme külmas. Kui me lõkke kõrval jooks, siis oleks võibolla teine asi. Ma ei tea, ma ei julge 100% öelda aga minuarust see sama Bear Beer enne oli 7,5. Kas nad ei ole suuremaks seda ajanud. Seda punast siin ka ei olnud. See oli tavaline õlu ja 7,5. Aga jah, mitu lonksu ei ole enam nii hea, huhuuh. No ütleme, et algus ei ole väga palju lubav ja samas laita ka nii väga ei saa. Ma lasin seista ka nüüd mõnusalt ja ei segand ära enne kui jõin. Siukest kanget õlut peaks segama, enne kui juuakse. Väga halb oli. Ma ei tea, ma ei saa võrrelda X'i ja seda karu beeru, üks oli suvel, teine talvel. Ma pakun, et nad on suht võrdelised tegelikult. Et praegalt külmas on tegelt parem juua kui suvel soojaga 10%-st õlut. 4/10




No comments:

Post a Comment