Thursday, February 12, 2009

Õlletest nr.172 VELTINS PILSENER


Kuupäev: 12.02.09                                                                                                            
Õlu: Veltins Pilsener
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 9,75


Ahti: Nii, trükitud sisse vaata Veltins pudelile, see on kohe äge. See on kohe äge, see mulle meeldib. Carlsberg'i lõhn. Tüüpiline Carlsberg'i lõhn. Aga maitse on kergelt kibekam minu meelest. Ma ei tea, kas see on see eelmise õlle põhi veel all seal aga tundub, et maitse on jah kergelt kibekam kui see Carlsberg'il on. Aa lõhn on sarnane. Aga kuna mulle meeldibki natuke kibekam õlu ja Carlsberg on üldse väga hea õlu, siis see on minumeelest siuke, Carlsberg on kerge kraadikese paremuse poole. Pilsneri kohta on ju päris suur kraad tegelt ju. Eestis on pilsner 4,2 ja niimoodi. Nii, ma siin mingi hetke mõtlesin, et minuarust see on just siuke õlu, milline õlu peab olema. Et kõik õlled võiks siuksed olla. Ma siin mingi hetk mõtlesin maksimaalse kümne peale. Samas kunagi ei tea, et äkki on veel midagi paremat onju. Aga äkki ei ole. 10/10

Ivo: Igakord kui ma siin õlle lahti teen, hakkab mul üle tulema. Jah Carlsberg'i lõhna on küll tunda. Väga konkretne. Enne ma vaatan kraadi ka kui hakkan jooma. 4,8. Tunned, et on tunda kergelt teravust. Suht Carlsberg jah aga natuke on teravust tunda. On jah, pilsneri kohta on ta üllatavalt teravam aga noh 4,8 pole ju pilsneri kraad ka, tegelikult. Aga jah, kaval on graveerida siia küljepeale sisse, et mis sa nende pudelitega teed, teisele firmale sa ei anna pudeleid õlle sissepanemiseks. 1824. Mõnus gaasiline tundub. Suus on hästi gaasiline ja kibeleb lausa. On tunda teravust, muidugi me ei saa võrrelda kahte tänast õlut, tumedat sa jood nagu gaasi üldse sees pole, tegelt on ju, samas siin on kihisev. Noh vaht on peal ka järelikult kihiseb. Ilus pudel on, kujundus on ka väga hea. Kuna õlu on pilsner onju, siis ta pole absoluutselt pilsneri moodi, ma ei kujuta ette ühtegi Eesti pilsneri, mis niimoodi meeldiks, ok Põhiseaduse Pilsner oli ka hea õlu onju. Aga just see, et sa võtad kõigepealt, et ta on Carlsberg, siis järsku see sama hetk ta peaks olema lahja aga samas kange ka pole. Ta on tõesti hea õlu. Samas midagi peab olema paremat. 9,5/10


No comments:

Post a Comment