Thursday, February 12, 2009

Õlletest nr.171 KÖSTRITZER SCHWARZBIER


Kuupäev: 12.02.09                                                                                                                
Õlu: Köstritzer Schwarzbier
Tootja: Saksamaa
Kangus: 4,8%
kogus: 0,5
Punkte: 6,5


Ahti: Tumeda õlle lõhn on küll aga hästi mahe tumeda õlle lõhn. Aa Köstritzer, Saksast pärit, ämm tõi mul. Nii mahedat tumedat õlut ma pole saandki. Ma tahan näha, mis värvi ta on. Tõesti see on hästi mahe tume õlu, kui ma ei teaks, et see tume õlu on, tegelt saab aru, ta on siuke leivakas ja siuke karamell käib üle nagu tumedal ikka aga ta ei ole nagu nii, suht mahe on. Oh sa rsk, see on päris must ju. See on nagu Coca-Cola. Suht lahja tumeda õlle kohta. Ei ma arvan, et maitseomadus tuleks võibolla paremini välja kui ta oleks nõksu soem, sest tumedal õllel öeldakse, et peaks nõksu soem olema. Ma arvan, et sellessuhtes sul on õigus, et ta on nõksu soemaks läinud ja maitse on läinud natukese tummisemaks. Ta oli liiga külm. Siin pole temperatuuri peal vä millega serveerida. Mõnel õllel on peal, et parim maitse on +8 või +12. Et jah aga ei tumeda õlle kohta ei ole tal ju täitsa vigagi. 6/10

Ivo: Päris mahe lõhn on küll jah. Näiteks tuletab seda Pulsi tumedat õlut kohe meelde. Eks see ongi niuke mahedama tumeda õlle omane lõhn või midagi. Mmm. Suht ilma maitseta, niuke lihtsalt mõrukas. Mis tal kraade on, 4,8. Aga väga hea on. Aga jah väga niuke, maitsepoolest on ta hästi niuke üheülbaline, ta on lihtsalt ühe niukse tumeda mõruda maitsega aga väga hea on, mittemidagi ei sega absoluutselt. Aga värv on huvitav. Tõesti hea. Nüüd on juba see aeg, kus suus hakkab natuke tekkima järelmaitset, peale lonksu juba tunned natuke midagi. Mulle meeldib just värv. Aga pudelikujundus on niuke lahe ja täitsa hea. Mulle meeldib õudsalt see tume Puls, see on sarnane aga lihtsalt tal ei ole seda kergelt võibolla niukest magusat maitset, ainult mõrukas on, Puls'il on nagu kergelt magus maitse ka juures, sellepärast mulle meeldib ta rohkem aga ei, ta on muidu hea. 7/10


No comments:

Post a Comment