Friday, February 20, 2009

Õlletest nr.174 ZELTA PREMIUM LAGER


Kuupäev: 20.02.09                                                                                        
Õlu: Zelta Premium Lager
Tootja: Läti
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 4,5

Ahti: Zelta. Kusjuures kui ma õigesti mäletan, et kui ma Lätis käisin, siis ma vist jõin seda õlut. Nüüd on see, et kraad on sama, meil on võrdlusvõimalus. Premium Lager. Äkki on midagi Alexander'i kanti. Tundub nagu natuke rohkem õllelõhna moodi olema. Hmm, eelmine oli mõrkjam. See on siuke, ta ei ole magus aga ta ei ole ka mahe. Ma ei oska öelda. Mitte mõru, ütleme nii siis. Siuke kummaline õlu, ma ei oskagi muud öelda. Ma arvan, et see õlu teeb omanäolise maailmarekordi meie silmis. Mina pole veel näinud serveerimistemperatuuride nii suurt vahet kui on siin +2-st +25 kraadini. Oli see eelmine mis ta oli aga see nii hea ei olnud. See on natuke hullem. See on suht lurr, millele on üritatud õllemaitset juurde panna aga pole väga hästi välja tulnud. Samas Kapuziner'ile teeb silmad kolme ringiga ette. 4/10

Ivo: Krt küll, mul ei ole küüsi. Oi tead mis on kohe miinus ma ütlen, see nika-naka, millest see lahti tõmmatakse, nõkats või mis selle nimi on kui ma nüüd seda veel painutaks ühekorra ja tagasi, siis ta tuleks küljest ära, Eesti õlledel saab 2 korda edasi-tagasi painutada. Ma arvan, et see on odavam metall. Lätis vaata on majandus langus ka. Ma hästi ei saa aru, et miks pannakse ütleme nii, et suht mõttetule õllele Premium Lager suurelt peale, niimoodi poolviltu ka. Niuke võimas USA bränd. Ega siin eriti maitset ei ole, natuke nagu ei saa öelda, et mõru on ja samas ka, et mahe on. Niuke ebamäärane. Mina ei tea, ma ütleks, et nagu eelmine aga lahjem. Tal ei ole seda mõrkjast maitset. Äkki ta on liialt külm veel. Kuigi ta on mahekam ja niuke, võibolla on maitse natuke parem aga siiski mulle meeldis eelmine õlle rohkem. Ta on tõesti jah suht niuke läila. Ma ei oska isegi selle purgi kohta midagi öelda. Põhimõtteliselt ei ole loom ega lind, samas ei ole kala ka, ma ei teagi mis ta on. 5/10


No comments:

Post a Comment