Friday, February 20, 2009

Õlletest nr.173 ALDARIS LUKSUS


Kuupäev: 20.02.09                                                                                               
Õlu: Aldaris Luksus
Tootja: Läti
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 6,25


Ahti: Pole ammu seda lauset öelnud, et lõhna ma ei tunne, sest mul on nohu ka. Esimese maitse järgi saab kohe aru, et tegemist ei ole Eesti õllega. Ta on jergelt nagu, midagi oleks nagu Venemaalt, midagi oleks Tsehhist. No Läti ongi Venemaa ja Tsehhi vahepeal. Ma arvan, et mingi Venemaa Starõi Melnik ja Tsehhi Krusovice on kokku keeratud ja siis on Aldaris'e Luksus saadud. 5,2 kraadi, ta on nagu orikas, ei orikas on lahjem, Rock'i teema rohkem. Päris mõrukas maitse, et siuke, noh eelmise nädala 10p õlu on võrdluseks kohe. Võtad lonksu haaval, midagi ei häiri, lihtsalt ma ei pand tähele, et ma jõin teist õlut, lihtsalt kuidagi läks muuseas. Vaata kuidas valgus petab, siin ma vatan, et purk on kollane, siin ma vaatan, et valge. Noh sesmõttes ta on parem kui suvaline keskpärane õlu. 6,5/10

Ivo: Kaugelt bussiga toodud, purk on täis mingit pori ja soola. Õllelõhn. Ma ei tea miks aga mul see Aldaris'e kiri tuletab õudsalt seda AG Elektra't meelde. See on ka ju punane siuke. Ei pidand alla neelamagi kui ma juba tundsin, et see on niuke, mina ei tea nagu vee maitse. 5,2 kraadi, see peaks ju midagi kangemat olema. Ei, sellesmõttes, et tal on ikka oma mekk olemas, ta ei ole mingi lurr, et lihtsalt leivavesi. Tegelt kui see külm osa alla neelata ja kui sellest soojast lõpust hakkab järelmaik tulema, siis mingi maitse siin ikka on tegelikult. Ma ei ütleks, et päris halb ka. Täitsa omapärane jah. Ei saa öelda nagu me Tsehhi õlledel ütleme, et täiesti Tsehhi õllele omane maitse, me ei ole lihtsalt läti õllesid niipalju joonud. Olgem ausad lõpp läks paremaks. Just siin enne mõtlesin, et millist Eesti õlut annab sellega võrrelda. Kraade nagu on ja samas nagu ei ole ka aga niuke mõrkjas. Aga üllatavalt joodav on. Nagu kohvipurk. Üsna tavaline niuke keskklassi õlu. Huvitav palju ta maksab Lätis, seda tahaks küll teada. Mis hinnaklassis ta on. Ma arvan, et üks odavamaid. 6/10


 

No comments:

Post a Comment