Saturday, February 28, 2009

Õlletest nr.175 BUDWEISER DARK LAGER


Kuupäev: 28.02.09                                                                                                                      
Õlu: Budweiser Dark Lager
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,7%
kogus: 0,5
Punkte: 5,25

Ahti: Alustame traditsiooniliste sõnadega, trastanud paber. Tõesti tume lõhn on. Kohe nagu mingi rösti või kergelt kõrbend lõhn on. Oh sa issand. Hästi siuke, ma ei tea misasja siia sisse pannakse, mingit, no ütleme mingit, et humal või mis iganes asi aga ma tunnen, et seda humalat on pannipeal enne pruunistatud ja kõrvetatud ja siis on siia sisse pandud. Noh kangust ei olegi, 4,7, kangust pole tunda ka. Hästi viha krooks oli. Nagu ma enne ütlesin, et mingit siukest maitset siin ei ole, mis nüüd täiega vastu hakkaks. Aga mitte midagi erilist ei ole, ta on jälle siuke lihtsalt keskpärane õlu, mida sa võid siin jutujätkuks limpsida. Siukeste õllede puhul ei oskagi midagi öelda. Ma olen tähele pand, et isegi tumeda õlle puhul loeb selle välja, et on Tsehhi õlu. Saab aru, et on Tsehhi õlu. 5/10

Ivo: Tahtsin juba öelda, et teine test laeva peal aga ikkagi kolmas. Ja nagu ikka vaata kõik käed on seda paberit täis ja seda liimi. On jah, tumeda lõhn on. Üsna mõru on. Tuletab mootoriõli meelde millegipärast. Tähendab ta ei ole lihtsalt mõru maitse, tal on niuke tumedale õllele mitte väga omane maitse, vaata kui sa jood Saku Tume'dat, see on hoopis teistsugune kui see, vaata see on niuke ilma maitseta mõru lihtsalt. Katrina ajab siin oma Piraadi krõpsuga mu haistmismeeled sassi. Ma ei tea, parema meelega ma jooksin lihtsalt mõrkjat õllet. See ei ole janu õlu tegelikul ju. Või ta just võtab janu ära kui ta mõru on. Neid kahte õlut omavahel nagu üldse ei seostaks, et see Budweiser, mis oli Madise juures jõime, see mulle väga meeldis. Noh üks asi on hele, teine asi on tume muidugi. Nagu kui sa jood koguaeg Carlsberg'i ja siis ühel hetkel jood seda Carlsberg Black Gold'i, siis oleks öeld, et see oli Carlsberg vä. Poleks öeld küll. Carlsberg'i mulje nagu läks hulga halvemaks. Mulle ei meeldi see tume õlu eriti. 5,5/10


No comments:

Post a Comment