Sunday, March 1, 2009

Õlletest nr.177 VIRU ELEKTRA KANGE



Kuupäev: 01.03.09
Õlu: Elektra Kange
Tootja: Eesti, Viru Õlu
Kangus: 7,5%
kogus: 0,5
Punkte: 2,5


Ahti: Siukest situatsiooni ei tohi juhtuda, et ma hakkan WC paberit kasutama. Kapuziner tuli meelde kohe, niikui õlle teed lahti, oled ise ka üleni koos. No haisen jälle noh. Algus eeldab seda, et ei tule siit paremat kui Kapuzineril täna. Aga vähemalt seda trastanud paberit ei ole siin ümber. Siuke kange õlle lõhn on isegi. Kerge spirdikas käib üle natukene. Noh ütleme nii, et munapudru ja peekonimaitse viib suust ära küll. A samas ma ei tea nüüd, kas maitsemeel on natuke nüri aga minumeelest ta nüüd väga palju sellest eilsest karu õllest küll ei erine. Suht nigu sarnane peaks olema ta. OG Elektra tellimusel, mis see teinud on seda. Viru õlu, no sama see ja sama kangus praegu, siis on praktiliselt sama õlu kindlasti erinevas pudelis. Tunne on küll siuke nagu oleks. Ma juba tunnen, et mulle hakkas küll mõjuma juba. No ütleme nii, et praegu on vägistamine aga alguses oli veel suurem vägistamine. Ma tunnen kuidas mul on esimesed kaks lonksu juba pähe hakanud. Nina läheb kinni. Ütleme nii, et sellel nagu see spirdimaitse ei ole nii tugev lõpus. Midagi ikka on aga ta ei ole nii tugev. Aga ei, mulle ikka absoluutselt ei istu. 3/10

Ivo: Siin on üleval toas see lõhn juba. Mainin kohe ära, korgist saab juba aru, mis marki õllega tegu on. Mine *** noh, mine ***! Mul tuli ikka palju rohkem üle kui sul. Mis ma ütlen selle peale, ütlen selle peale, et see ei tähenda head. Ma arvan, et kui me oleme sinuga 50 aastat testinud, siis need õlled, mis üle tulevad, me kallame kraanikaussi ära. Ei testigi, paneme selle järgi hinde juba, kas tuleb üle või ei tule. See on nagu see õlle algvirre tegelikult. Tummine lihtsalt. Tunnen, et kui ma 5 lonksu ära võtan, siis ma jään purju kohe. Ma ei tea, kas ma ütlen valesti kui ma ütlen, et see on natuke parem isegi kui karu beer eilne. Ta oli palju rõvedam kui see. Ega midagi ei muutu, muutub ainult see, et sarv läheb pehmemaks ja maitseelundid lähevad leebemaks onju. Minuarust teistel Viru õlledel ei ole nii, et suurelt trükitähtedega välja kirjutatud, et "Tehtud Virumaal". Mina hästi ei usu nagu siin kirjas on, et "Pruulitud kogenud õllemeistrite valvsa pilgu all", mina oskaks ka siukest teha. Mõtle kui ühel ilusal päeval laeva rootsi lauas õhtul näiteks Pannakse ainult seda õlut. Nüüd ma söön oma sõnad ära, mis ma alguses ütlesin, parem kui karu. Täiesti *** on selle lõpp. Mina tahaks tõesti seda protsessi kõrvalt näha, mismoodi see Viru Õlu Grossile seda kanget õlut teeb. Haah. Kas minu lõpp oli niuke halb vä või sinul ka. Mul on täiesti kange ja vastik. Ma jooksin meelsamini 1000 korda X'i rohkem kui seda. Äkki ta on soem. 2/10




No comments:

Post a Comment