Sunday, March 1, 2009

Õlletest nr.178 PILSNER URQUELL



Kuupäev: 01.03.09
Õlu: Pilsner Urquell
Tootja: Tsehhi
Kangus: 4,4%
kogus: 0,5
Punkte: 8,5


Ahti: Väga huvitav kraad, 4,4 kraadi. Ma ei mäletagi, et oleks mõnel õllel olnud 4,4. See on väga huvitav kraad. Väga mõnus relieef on siin nagu. Pudel on päris vahva. See krdi trastanud paber rsk. A mis asi see on, mingi naga. Vaatame kohe, kas see paber on siuke, mis tuleb kergelt ära. Oh algus on paljulubav. Liimi pole ümber. Tuleb vähamalt kergelt maha, see on hea. See on pluss talle. No, siukeste pilsnerite puhul ju esimene asi kohe, oleks nagu Carlsberg'i lõhna moodi. Pilsneri kohta on ta päris mõrkjas. Mis see serveerimistemperatuur huvitav on. Ei olegi. Soojana tulevad maitseomadused isegi paremini välja kui külmana tuleks. Iseenesest tegelikult ei ole viga. Niuke mõrkjas aga mulle mõrkjas meeldibki. Et pahasõna ma esialgu ei ütle. 8,5/10

Ivo: Misasi see nüüd oli. Mingi must tükk. Aa korgi tükk. Pilku, Urquell. Seda ma olen varem joond 2 korda, ühekorra Hellas Hundis ja teistkorda üks rekkajuht tõi mulle 0,33-se purgi. Päris hea. Mõrukas pilsner. Veltins oli parem. Veltins ei old nii mõrukas. Algus on hea. Jah hea õlu on, Ahti võttis minu sõnad, ma panen ka 8,5. 8,5/10




No comments:

Post a Comment