Thursday, March 19, 2009

Õlletest nr.180 A. LE COQ SPECIAL RED



Kuupäev: 19.03.09
Õlu: A. Le Coq Special Red
Tootja: Eesti, A. Le Coq
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 4,5


Ahti: Sul on säilivus 05.09, mul on 17.08. Aga noh, samas saad keerata. Alustades, see trastanud paber rsk. See on mingi eriti haige paber, see ei tule ära ka siit. Mõttetu, võtan 7 punkti maha. Ta on rohkem siuke oranzikas. teistsugune lõhn on küll kui tavalisel õllel. Ma ei oskagi öelda, mida ta meenutab. Ma ei tea, kas see teine viha on veel suus vä, see viha õlle maik. Tundub siuke suht nagu, hästi nõrgalt on maitseomadused tunda. Ei saa nagu öelda, et magus ka, natuke nagu oleks, samas ei ole. Ütleme nii, et lootsin tast tunduvalt rohkem. Mitte, et ta nüüd solk oleks. Ma arvan, et see on see sama asi, millega see õlu punaseks on saadud, see sama asi annabki seda maitset. Nagu tavaline Special. Ma arvan, et ta ongi tavaline Special ja on pandud mingit asja hulka, mis ta punaseks teeb ja see annab ka maitset juurde. Mulle ei sobi eriti see õlu. Ta ongi siuke maitse nagu ei oskagi kirjeldada. Tõesti nagu vase ja pronksi segu. Nagu olekski vase maitse. Kui ma teaks mis maitsega vask on, siis siuke ta olekski vist. Selle õlle puhul on kõik raske, maitse kirjeldus on raske, punktid on rasked, paberit oli raske kätte saada. Samas ta ei ole nüüd täielik solk, et ma nüüd ära viskaksin ta. 4/10

Ivo: Ma just tahtsin Ahtile näidata, et silt on lahti. Vaatame korke, erinevad, silt on lahti. Seda saaks võrrelda sellega, et kui ma läheks ostaks omale esindusest Lexuse onju ja mul on üks tuli teist värvi ja siis tagapamper on niimoodi lahti nagu sellel pudelil see silt. Teevad kõva kõrgklassi õlle ja siis on siuke pask ümbrisega, kuidas nii mehed. Red Edition. Luksuslik eripruul. Tegu on luksusliku eripruuliga. Mahe lõhn on küll jah. Peab kõigepealt selle viha õlle suust ära saama. Mis asi see nüüd oli. Sa ei tundnud siukest häirivat asja kuidagi. Mahedusest on küll asi kaugel. Mahedam nagu on onju aga mis maik see on. See oleks nagu mingi maitsega õlu. "Pronksjas toon, ideaalne vaht ning külluslik aroom". See ei lähe küll kuidagi eriti peale see maitse. Ta on küll mahedam niuke hästi õhuline ja vahtjas. Mulle ei meeldi see asi. Tähendab see maik ei meeldi. Lõpp läks paremaks. Üks väheseid õllesid, millal algus on halb ja lõpp tõesti läheb paremaks. kahju lihtsalt sellest, et ootused olid väga suured. Mis ta nüüd nii väga paremaks ka läks, natuke läks. Ei ütleks, et Special. Kui ma pudelit ei näeks, siis ma ei ütleks, et luksuslik eripruul oleks. 5/10




No comments:

Post a Comment