Friday, October 10, 2008

Õlletest nr.153 STARÕI MELNIK IZ BOTSONKA



Kuupäev: 10.10.08                                                                          
Õlu: Starõi Melnik iz botsonka
Tootja: Venemaa
Kangus: 5,2%
kogus: 0,5
Punkte: 7,75


Ahti: Kork tuli kergelt maha, ei ole vaja punnida. Starõi Melnik iz botsonka, ma ei tea mis see iz tähendab. Täitsa mõnus. Niuke mõrkjamat tüüpi õlu aga väga mõnus peaks mainima. Koguaeg ma küll seda ei jooks, et meeldib ikka muid õllesid aga tegelt harjumuse asi, võibolla hakkaks jooma ka. Aga ei täitsa mõnus on. Natuke soe. Kusjuures ma olen poes seda näind ja mina mõtlesin, et see on plastmass pudel. Ütlen seda, et ma tunnen, et hakkab vaikselt juba pähe. Tühja kõhu peale ka, pole täna mittemidagi söönud. Aa ühe väikse salati sõin. Ma ei tea, see on vist ilmast tingitud aga see on esimene õlu, mis läheb juues külmemaks. Tunneb ta külma maitset ka. Saigi tühjaks. Ta on siuke jah mõrkjamat tüüpi õlu. Aga ta ei ole nagu siuke tsehhi mõrkjas, ta on nagu teistmoodi mõrkjas. 7,5/10

Ivo: Nii keeratav kork või. Lõhn on väga hea. Kohe ma ütlen sulle, mis lõhn see on. Lõhn on küll väga hea õllelõhn. Omane vene maitse. tegelikult on sooja kohta päris jahe. Ma ei mäleta, et see teine Starõi Melnik, mida me proovisime, oleks midagi sarnast olnud, suht kusi oli minumeelest. Aga see on küll hea. Niuke hästi mõrkjas ja mõnus, käes on hea hoida. Ainuke miinus, mis mulle ei meeldi, mulle ei meeldi seda taarat viia. Seda ei ole mitte kuhugi panna, kasti see ei mahu, kotis nad hakkavad veerema, nad on nii ümmargused vaata. Väga hea, hea mõrukas. Et mulle ka väga meeldib. Mina ei tea, minuarust vene õlledest kindlasti top 3-s. Mulle meeldib tegelt kraad ka. 5,2 on hea kraad. Tühja kõhu peale ühe paned ära, siis juba tunned, et oleks nagu midagi teind või old kuskil. Pudeli kuju on siuke, et ei saa otsa. Aga mulle meeldis. 8/10





No comments:

Post a Comment