Friday, October 17, 2008

Õlletest nr.157 TAURUS 8,0



Kuupäev: 17.10.08                                                                                                   
Õlu: Taurus
Tootja: Eesti, Saku Õlletehas
Kangus: 8,0%
kogus: 0,5
Punkte: 2,75


Ahti: Talvine hooaeg hakkab kangema joogiga. Kas ma valetan kui ma ütlen, et Taurus on vana nimega Sorts lihtsalt. Ei ole või. Huh. See näoilme peaks nagu kõik ära ütlema. Ikka alkoholi maitse käib rämedalt üle. See on tõesti siuke, et võtad alla, neelad ära, alguses pole midagi ja siis hakkab tulema siuke rõve maitse suhu. Sakib küll. Ma arvan, et kui seda õlut kerise peale visata, siis tuleks ka siuke viinakas üles, et kõik see mats oleks saunast läind. Tegelikult anname õllele ka mõne positiivse hinnangu, enne ma joon seda kui Saaremaa X'i. Sellel on see tüüpiline natuke magus maik juures. Siukest õlle juues tuleb alati siuke tunne peale, et nüüd ma tean, mis tunne on termol. Ma arvan kui ma järgmine kord lähen poodi, siis ma ei osta seda õlut. 1/10

Ivo: Tahaks millegagi lahti teha. Näe Kaisa päästab hädast välja. Lõhnast ei ütle, et väga hull oleks. Mul on täna nohu ja kurk valus, ma mõtlesin, kas ongi õhtul parem õlut juua aga magasin ja läks paremaks. Ooohh. Oi pljääd, see ei ole küll januõlu. Näed Saku taurus on uudse retseptiga bock õlu. Kange õlu on magus. Mida kangem ta on, seda magusamaks läheb. Ma ei oska midagi kosta. Mitte rõve, vaid, esimese õllena ei ole hea. Aga mis siin ikka, ootan natuke veel. Parem jah kui X, see on õigus aga mina ei tea, mina ütleks, et sellel õllel on rohkem õllemaitset kui teistel kangetel õlledel, mida ma siiamaani joond olen. Paned lonksu ära, tunned küll, et on tiba kange aga vähemalt on tegu õllega, noh viinakas jääb suhu onju, see on õige. 4,5/10




No comments:

Post a Comment