Saturday, October 11, 2008

Õlletest nr.155 STARÕI MELNIK SVETLOJE



Kuupäev: 11.10.08                                                                                                                  
Õlu: Starõi Melnik Svetloje
Tootja: Venemaa
Kangus: 4,6%
kogus: 0,5
Punkte: 8,25


Ahti: See peaks siis olema, mis see keeratav oli? Special, peaks olema väljamaa Special. Sellekohta ma ütlen, et natuke vene õlu. Eilsed nagu ei tundunud vene õllede moodi aga see tundub küll, ehtne vene õlu. Ma teen kahte asja korraga, ma praenb muna ja peekonit. Kusjuures just lõpetasin kurgilõikamise. Ühesõnaga teen kahte tegevust korraga. Ega palju ei tohi juua, hakkab sanga kõvasti, teise päeva värk. Iseenesest ta on, no ma ei tea nagu tüüpiline vene õlu aga samas ta nagu tegelt nii väga hull ei olegi. Et siuke, no ma ei oska midagi öelda selle õlle kohta, ta on lihtsalt nagu nii tavaline. Pudel on nagu super. Täiesti nagu nüri, ta ei ole halb aga ta ei ole ka midagi, täiesti tavaline. Kuule see hakkab vaikselt sakkima, hommikune värk vist. Aa vot, üks asi mulle ei meeldi selle õlle juures, vaata ma hommikul ärkasin üles, käisin siin onju, pea valutas, läksin pikali, kadus peavalu ära, nüüd pold mitte midagi aga nüüd kui ma seda õlut joon, hakkab pea valutama. Tegelikult ta ei ole halb ju, küllaltki siuke mõnus, peaks mainima, et täiesti siuke teise hommiku õlu. Niuke mahe, ei ole eriti vikat ka eriti, 4,6 on paras kraad ka, pudel on nagu super. Pudeli eest panen raudselt ühe punkti rohkem. Et muidu ma nagu pudelit väga ei hinda, ikka õlu onju aga siukest pudelit peab hindama. 8/10

Ivo: Kas see on ka keeratav või? Starõi Melnikud on siiamaani kõik keeratavad olnud. Ongi vä? Tõitsa hea. Inimesel on neli sõrme, millega ta seda pudelit siit kinni hoiab, iga sõrme jaoks on oma soon siia sisse tehtud. Nagu super, esimest korda näen. Ja all on see keeratav huinjaa. Mina annaks selle pudeli eest 10 punkti aga maitset ma veel ei tea. Näe filmi ligidalt, aurab nagu püssitoru. Sama lõhn nagu sellel teisel, jämedal Melnikul. Mõrukas, tuletab järjekordselt natuke meelde kaevuvett, millest eile juttu oli. Võibolla sellepärast, et neid pudeleid ei pesta korralikult. Aga täitsa hea, ma ütleks, et see eilne jäme oli hoopis muu Melnik. See oli nagu parem kui see aga mulle just pudel meeldib, et küll maitse ka paremaks läheb. Ma ei oska maitse kohta midagi öelda. Mulle meeldib tegelt maitse ka, niuke mõnus. 4,6 pole nii kirves näiteks kui Rock. 8,5/10




No comments:

Post a Comment